LinkedIn - kaip užpildyti paskyrą ir pristatyti save šiame socialiniame tinkle?
r žinojote, kad LinkedIn paskyra - tai veiksminga priemonė reputacijai ir įvaizdžiui stiprinti. Mėgstu sakyti, kad Jūsų LinkedIn profilis - Jūsų vizitinė kortelė.
Beje LinkedIn yra išskirtinis socialinis tinklas, kuris suteikia plačias galimybes pristatyti Jūsų darbinę patirtį bei asmenybę.
Kviečiu aptarti šio socialinio tinklo svarbias svarbias dalis, o jei bus noro peržiūrėti pavyzdžius, tuomet kviečiu apsilankyti mano LinkedIn profilyje.
Jūsų profilio nuotrauka:
Ar Jūsų profilio nuotraukoje Jus lengva atpažinti? Ar nuotraukoje atrodote profesionaliai ir keliate pozityvią emociją? Ar esate savimi? Atrodo, paprasti dalykai, visgi pastebiu, kad, dažnai, neišpildomi. Nuotrauka - tai pirmas įspūdis apie Jus! Paklauskite savęs, kokį įspūdį Jūs siekiate sudaryti.
Jūsų foninė nuotrauka:
Ar Jūsų "Cover" nuotrauka (kuri beje LinekdIn užima labai daug vietos ir dažnai, pastebiu, kad paliekama tuščia) pasakoja kitiems Jūsų istoriją ir leidžia atsakyti į klausimą, ką veikiate, ką atstovaujate ir kokie Jūsų tikslai? Pasinaudokite šia galimybe, supažindikite kitus su Jūsų istorija! Čia puikiai tiktų Jūsų prekės ženklo "banneris", Jūsų vardas arba fonas, kuris atspindės Jūsų veiklą, emociją, Jūsų raktinius žodžius.
Jūsų pavadinimas ("Headline"):
Ar Jūsų "Headline" leidžia ne tik suprasti Jūsų sritį, bet ir Jūsų unikalumą? Paminėti Jūsų ekspertiškumą, tikslus, šūkį. Sutikite, jei Jūs parašote tik bendrinius žodžius, pvz. vadovas, "HR Manager" - išsiskirti gana sunku, tiesa? Vertė ir nauda kitiems - galvodami apie tai, tikiu, galite pristatyti save įtakingiau!
Išsamus aprašymas ("Apie"):
"Apie" dalies pasigendu bene dažniausiai! O juk tai puiki galimybė papasakoti apie save plačiau, sudominti kitus Jūsų veikla ir paskatinti su Jumis susijungti. Kai ši dalis užpildyta - Jūs atrodote profesionalesni ir reikšmingesni - leisiu sau pasakyti paprastai "su Jumis norisi turėti reikalų"!
Kodėl gi taip dažnai praleidžiame šią dalį? Nes tai reikalauja laiko bei supratimo kokią gi informaciją čia pateikti. O gal yra daugiau priežasčių?
*Dalinuosi 5 žingsniais - punktais, kurie, tikiu, padės efektyviai užpildyti "About" skiltį:
1. Vertės pasiūlymas ⎮ Jau pačioje pradžioje Jūsų tikslas "užkabinti" skaitytoja ir atsakyti į svarbiausius klausimus - kas esate, ką darote, kokias problemas sprendžiate, kas Jūs tikslinė auditorija bei koks Jūsų išskirtinumas - kaip darote tai, ką darote?
2. Patikimumas ⎮ Verta apžvelgti detaliau Jūsų ekspertines sritis - vertingą patirtį, išlavintus įgūdžius, pasiekimus.
3. Asmenybė ⎮ Prisiminkite, kad Jūs esate žmogus ir kitiems įdomu Jus pažinti, todėl drąsiai pasidalinkite Jūsų vertybėmis, kitų atsiliepimais apie Jus.
4. Apibendrinimas ⎮ Kaip ir visur - reziumuokite viską, ką išvardinote aukščiau, palikite skaitytoją su Jūsų pačių norima žinute.
5."Call to Action" ⎮ Pagalvokite, koks Jūsų tikslas, kokiam veiksmui norite paskatinti kitus - ir būtent tai ir parašykite. Būtinai nurodykite ir Jūsų kontaktus.
Kaip "About" dalis gali atrodyti praktiškai, dalinuosi šiame LinkedIn įraše.
Dabar jau žinote, kaip užpildyti LinkedIn profilį, kad stiprintumėte savo asmeninį prekės ženklą! Kviečiu jau šiandien atlikti bent vieną žingsnį! O jei reikia pagalbos, palaikymo, tikiu, kad žinote, kur mane ieškoti!
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI
.jpg)
Kaip paskatinti darbuotojus komunikuoti socialiniuose tinkluose?
Kaip įtraukti ir paskatinti darbuotojus aktyviau komunikuoti virtualioje erdvėje? Dalinuosi klausimais, į kuriuos rekomenduoju paieškoti atsakymų.
Daugiau.jpeg)
Vadovų komunikacija socialinėse medijose: auditorija labai greitai užuodžia, kai jai meluoja
Žmonės, kurie kalba apie savo patirtis, sėkmes ir nesėkmes, atradimus ir kasdienybę darbe, įmonei kuria didesnę vertę nei skelbimai darbo paieškos portaluose. Daugeliui vadovaujančias pareigas užimančių lyderių būti matomiems ne tik savo kolektyvo, bet ir platesnės auditorijos yra nelengvas iššūkis. Tačiau tie, kurie ryžtasi žengti iš savo komforto zonos, pradeda pastebėti komunikavimo socialinėje erdvėje naudas.
Daugiau
Vadovas pokyčių akivaizdoje: CEO ir socialiniai tinklai
Vadovai vis dažniau susiduria su iššūkiu prisitaikyti prie besikeičiančio technologijų ir komunikacijos pasaulio, o socialinės medijos tampa neatsiejama jų asmeninio ir profesinio augimo dalimi. Šiandien matome, kaip svarbu yra vadovams ne tik priimti naujoves, bet ir išlaikyti savo autentiškumą šiame procese. Kaip tai padaryti? Apie tai skaitykite daugiau.
Daugiau