veiki, esu Olga Kairienė – darbuotojų ambasadorystės ir asmeninio prekės ženklo edukatorė, „Ambasadorių akademijos“ įkūrėja, kuri įkvepia #NaujamStartui socialinėje erdvėje. Bet pirmiausia esu – moteris ryškiu stiliumi, mylinti žmona ir mama. Visa tai atspindi mano dinamišką asmenybę: įvairiais jos vaidmenimis žongliruoju gyvenime ir virtualioje erdvėje.
Mano istorija nėra labai išskirtinė, bet unikali, kaip, tikiu, ir jūsų!
Atsakomybė, empatija ir estetika – vertybės, kurios man nuoširdžiai rūpi, jomis vadovaujuosi darbe, skleidžiu namuose bei perteikiu savo vaikams – Sofiai ir Markui.
Myliu šunis, tačiau pati dažniau primenu katę: vertinu bendrystę, bet rytais noriu pabūti tik sau. Mėgstu atrasti naujus skonius, tyrinėti restoranus (tik niekada – ragauti paprikos!). Galvoju, ką valgau, vertinu judesį; šiuo metu gaivinu seną aistrą – šokti. Įkvėpimo suteikia kelionės, saulė, jūra, o serialą „Draugai“ tuoj mokėsiu atmintinai...
Esu strategiška, mėgstu planuoti, dar labiau – organizuoti. Nesu visų sričių ekspertė, tačiau gebu suvesti tinkamus žmones geriausiam rezultatui pasiekti. O dar svarbiau, žinau, kas kiekvienu individualiu atveju labiausiai tiktų mano klientui. Šiandien esu laiminga savo veikloje galėdama suprasti ir pajausti žmones bei taikyti stiliaus, psichologijos, rinkodaros ir komunikacijos įžvalgas. Man malonu dalintis žiniomis ir įkvėpti teigiamiems pokyčiams!
Stilius ir įvaizdis man tapo svarbus dar mokykloje: 10-oje klasėje mane atpažindavo iš saulėgrąžų, iškirptų iš užuolaidų ir prisiūtų prie džinsų. Pastebėjau, tai – paveiku išreikšti save. Ir šiandien turiu ryškų stiliaus parašą: skarelė, kuodukas ir OK auskarai. Džiaugiuosi, kad įvaizdžio akcentus padedu atrasti ir savo klientams.
Mano kelionė į asmeninio prekės ženklo sritį prasidėjo 2016 m. Tuomet Lietuvoje tai buvo naujovė, o terminas „Personal Branding“ kėlė daug klausimų. Šią veiklą atradau nusprendusi kasdien keltis 5 val. ryto, ankstyvą laiką skirdama tobulėjimui: skaičiau knygas, klausiau teminių mokymų. Geriausias egzaminas sau – įgytas žinias taikyti praktikoje, todėl sukūriau savo asmeninį prekės ženklą. Štai tokia mano dabartinių veiklų – #NaujasStarto ir „Ambasadorių akademijos“ – priešistorė.
Kiekvieną kartą padėdama klientui kurti bei stiprinti asmeninį prekės ženklą, mielai dirbu ir jo psichologe, stiliste, komunikacijos ar socialinių tinklų patarėja. Dar teko girdėti, kad esu įkvėpėja – tai man labai patinka.
Mokyklos laikais aplinkiniai man prognozavo dizainerės ateitį. Galbūt todėl dar antrame studijų kurse įsidarbinau populiarioje drabužių parduotuvėje, o vos po pusmečio tapau vadove. Jau tuomet įsitikinau, kaip man patinka dirbti su komanda, klientais. Nors nepasukau dizainerės keliu, mada ir stilius tapo neatsiejama kasdienybės dalimi. Dešimtmetį sukausi mados srityje dirbdama „Aprangos grupės“ personalo skyriuje. Paraleliai siekiau akademinių laimėjimų: norėdama geriau pažinti žmones, įgijau verslo psichologijos magistrą.
Sukauptos žinios bei patirtys šiandien man leidžia išgirsti ir geriau suprasti kiekvieną klientą - kuriant asmeninį prekės ženklą (nuo pozicionavimo iki komunikacijos soc. tinkluose (ypatingai LinkedIn platformoje), ugdant darbuotojų ambasadorystę, vedant mokymus įmonėms.
Mano klientai – tai asmenybės ir organizacijos (savo srities profesionalai, vadovai ir darbuotojai), kuriems svarbu suprasti, kaip tikslingai, nuosekliai ir autentiškai save pozicionuoti bei komunikuoti virtualioje erdvėje.
Džiaugiuosi mokymų trenerės-edukatorės patirtimi tokiose organizacijose, kaip „Aprangos Grupė“, „Vytauto Didžiojo Universitetas“, „Agrokoncerno Grupė“, „Baltic Transline“, „Litgrid“, „Lietuvos Policija“, „Vision Express“, „SkinMed sveikatos ir grožio klinika“ ir kt., kurios patikėjo mano ekspertiškumu:
2000+ mokymų dalyvių sužinojo, kaip atrasti save ir efektyviai komunikuoti LinkedIn platformoje.
200+ profesionalų ir vadovų pasitikėjo mano mentoryste.
10+ metų personalo valdymo praktinė patirtis, kartu su verslo psichologijos magistro laipsniu, suteikia man galią suprasti ir spręsti iššūkius
Aš ir darbuotojų ambasadorystė. Ar socialiniai tinklai – privati erdvė?
Šią dilemą išsprendžiau pati ir padedu spręsti kitiems. Prieš kurį laiką nenorėjau turėti Facebook paskyros dėl saugojamo privatumo. Tačiau netrukus supratau, kad virtualioje erdvėje mes patys nustatome savo privatumo ribas. Be to, suvokiau, jog socialiniai tinklai –naudingas įrankis išeiti iš komforto zonos, tobulėti, siekti tikslų, auginti socialinį kapitalą, kuris atveria duris į bendrystę ir naujas galimybes.
Šiandien įgyta patirtimi dalinuosi konsultuodama įvairių lygių vadovus, įmonių darbuotojus: padedu atrasti socialinių tinklų (ypač LinkedIn) ir dirbtinio intelekto (AI) galimybes, siekiant asmeninės lyderystės, profesinės motyvacijos, veiklos tikslų. Siekiu, kad kiekvienas socialiniuose tinkluose jaustųsi komfortabiliai, komunikuotų savo tempu bei puoselėtų savitumą net ir virtualioje erdvėje.
Apie tai dalinuosi LinkedIn, Facebook ar Instagram socialinėse platformose bei LinkedIn Ambasadorių Akademija puslapyje.
Aš Ir #MyBrand360 apklausa
„Žmonės – žmonėms“ – tai mano filosofija, kuria vadovaujuosi „Personal Branding“ veikloje. Asmeninis prekės ženklas – tai reputacija, jūsų asmenybės ir ekspertiškumo derinys. Būtent todėl darbą kartu pradedame nuo mano sukurtos, sertifikuotų koučerių patvirtintos #MyBrand360 apklausos, kuri įkvėps ir leis pamatyti savo stiprybes kitų akimis, padės atrasti prasmę komunikacijoje ir sudėlioti asmeninį pozicionavimą bei komunikavimo kryptį, braižą, stilių.
Kviečiu #NaujamStartui
Kviečiu jus kartu kurti #NaująStartą – atrasti unikalų balsą, įvaizdį socialinėje erdvėje ir padėti jūsų prekės ženklui spindėti. Kviečiu pasirinkti tinkamą formatą – grupinius mokymus, ambasadorystės programą ar asmeninės konsultacijas, kad tinkamiausiu būdu perteikčiau jums aktualias žinias, kaip atskleisti savo tikrąjį „aš“ virtualioje erdvėje.
Nepretenduoju tapti jūsų asmeninio prekės ženklo eksperte, nes ekspertai esate Jūs! Mano užduotis – padėti jums tuo patikėti ir išdrįsti savo žiniomis pasidalinti su pasauliu virtualioje erdvėje.