Komunikacijos apie žmones - niekada nebus per daug, jos gali būti tik per mažai!
is dažniau save vadinu slaptąja agente, kuri nuolatos ieško. Žinote, ko aš ieškau?
Aš #ieškaužmogaus. Ieškau žmogaus ne tik Jūsų įmonės Online komunikacijoje - svetainėje, LinkedIn, Facebook paskyrose, bet ir įmonės vadovų asmeninėje komunikacijoje!
Kodėl? Nes žmonės tiki žmonėmis, nes žmonės įsimyli žmones, nes žmonės dirba su žmonėmis. Jei nuotraukoje yra žmogus - tai visada kurs istoriją, bus stipru ir paveiku. Juk mes perkame ne daiktą, paslaugas, mes perkame emocijas, santykį! Taip, žodis "perka" neskamba šiltai, bet jis vaizdžiai apibūdina mūsų pasirinkimus ir to priežastis.
Į darbo rinką ateina karta, kuriai nerūpi įmonės lozungai, deklaruojamos vertybės ar privalumai. Pirmiausia jie ieško informacijos apie žmones, kurie dirba organizacijoje, ir domisi, kaip jie ten jaučiasi. Tad žmonės, kurie kalba apie savo patirtis, sėkmes ir nesėkmes, atradimus ir kasdienybę darbe, dažnai įmonei kuria didesnę vertę nei skelbimai darbo paieškos portaluose.
Tad labai Jūsų prašau - leiskite darbuotojams kurti darbdavio įvaizdį, leiskite jiems būti Jūsų komunikacijos herojais. Juk Jūsų žmonės yra unikalūs, jų požiūris, pomėgiai, vertybės nusako Jūsų įmonės požiūrį, vertybes ir kultūrą.
O žinote kas mane džiugina labiausiai? Kai savo žmones palaiko ir kalbėti skatina pats vadovas!
Įmonei nusprendus eiti ambasadorystės keliu visada rekomenduoju pradėti nuo vadovo - jei stengiatės stiprinti išorinę komunikaciją savo versle, vadovas turėtų būti pavyzdžiu. Visada rekomenduoju nebijoti parodyti ne tik profesinių, bet ir asmeninių savybių. Nuolat klausytis tik apie iššūkius, pasiekimus ar ketvirčio tikslus pabosta, todėl vietoj verslo temų galima dalintis ir savo karjeros keliu, rekomenduoti gerą knygą ar filmą.
Bendraukime online kaip #ŽmogusŽmogui ir komunikacija taps prasminga, pozityvi bei motyvuojanti!
Komunikacijos apie žmones - niekada nebus per daug, jos gali būti tik per mažai!
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI
.jpg)
Ar verta būti aktyviam socialiniuose tinkluose?
Koks Jūsų komunikacijos socialiniuose tinkluose tikslas? Pastebiu tendenciją, kad žmonės pradėję komunikuoti socialiniuose tinkluose jaučiasi išsekę ir nebemotyvuoti to tęsti. Vis dažniau girdžiu klausimus: "Ar man verta būti socialiniuose tinkluose, ar tikrai turiu taip dažnai komunikuoti?" Reikia pripažinti, socialiniai tinklai vargina, ypatingai tuos, kurie ir taip turi ką veikti! Tad būti ar nebūti? Dalintis ar nesidalinti?
Daugiau.jpeg)
Vadovų komunikacija socialinėse medijose: auditorija labai greitai užuodžia, kai jai meluoja
Žmonės, kurie kalba apie savo patirtis, sėkmes ir nesėkmes, atradimus ir kasdienybę darbe, įmonei kuria didesnę vertę nei skelbimai darbo paieškos portaluose. Daugeliui vadovaujančias pareigas užimančių lyderių būti matomiems ne tik savo kolektyvo, bet ir platesnės auditorijos yra nelengvas iššūkis. Tačiau tie, kurie ryžtasi žengti iš savo komforto zonos, pradeda pastebėti komunikavimo socialinėje erdvėje naudas.
Daugiau.jpeg)
Efektyvi komunikacija socialiniuose tinkluose: verta laužyti taisykles
Vis daugiau įmonių socialiniuose tinkluose bando papasakoti apie savo paslaugą ar prekę, pasidalinti kūryba, nuomone ar įžvalgomis. Tačiau aktyviau juose komunikuojantys susiduria su įvairiais iššūkiais, kurių, anot ekspertų, galima ir išvengti. Patyrę prekės ženklai didina išteklius komunikacijai socialiniuose tinkluose, nes tai vieta, kur galima priminti apie save klientui.
Daugiau