Kaip paskatinti darbuotojus komunikuoti socialiniuose tinkluose?
r galite sąžiningai pasakyti, kad esate patenkinti Jūsų darbuotojų įsitraukimu į komunikaciją socialiniuose tinkluose?
Darbuotojai nepradeda komunikuoti, jei jiems kažkas pasakė, kad tai reikia daryti.
Įdomu, kad kalbant su darbuotojais, ypatingai brandaus amžiaus, jie yra visai nesuinteresuoti tai daryti. Tad jei jiems nebus atsakyta "Kodėl", nebus sukurta sistema - ledai nepajudės.
Pateikiu kelis klausimus, kuriuos vertėtų apsvarstyti, norint paskatinti aktyvesnį darbuotojų įsitraukimą:
Ar esami vidiniai komunikacijos kanalai yra efektyvūs?
Kaip vyksta komunikacija juose? Ar darbuotojai turi galimybes sužinoti informaciją įmonės viduje, įsitraukti į komentarus, diskusiją?
Ar darbuotojams yra pristatytas "Darbuotojo komunikacijos gidas (brandguide)"?
Jei taip - vertėtų atkreipkite dėmesį, ar informacija pristatyta pozityviai. Darbuotojai bus labiau įsitraukę, jei nformacija bus pateikta pozityviai (vertėtų fokusuotis į tai "kokio rezulto tikitės").
Ar įmonės vadovai skatina vidinę komunikaciją bei rodo pavyzdį komunikuojant Online?
Įdomu ir tai, kad labai daug vadovų vengia tai daryti, nes jaučiasi nejaukiai. Tai labai plati tema, tad šiandien pasakysiu tik tiek, kad pagrindinė priežastis, kodėl tai vertėtų daryti, nes tai vienas svarbiausių būdų kaip paskatinti darbuotojus komunikuoti!
Kaip dažnai kalbama su darbuotojais apie tai, kaip jie komunikuoja Online?
Jei apie tai kalbame kartą per metus, to tikrai bus per mažai. Kuo daugiau tokiai komunikacijai bus skiriama laiko, tuo lengviau darbuotojai supras, ką ir kaip, o dar svarbiau, kodėl komunikuoti.
Kaip dažnai darbuotojai edukuojami apie "Social Media"?
Tai neturėtų būti mokymai 1 kartą per metus be jokio tęstinumo. Norint, kad darbuotojai komunikuotų, būtina juos motyvuoti, sudominti, atsakyti į elementarius klausimus (mokymų programos gali būti nuo - iki - "Social Media ABC", "Turinio marketingas", "Asmeninio brendo svarba darbuotojui ir darbdaviui")
Ar darbuotojai turi ir žino priežastį, kodėl jiems reikia būti aktyviems Online?
Sutikite, mes juk galvojame apie atlygio sistemas, procesų efektyvinimą, čia yra tas pats. Neužtenka pasakyti darbuotojams - komunikuok! Reikia stimulo, paskatinimo, palaikymo įvairiomis formomis - tam būtina skirti laiko ir tam būtina sistema.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Kodėl apie tai rašau, nes man nuoširdžiai rūpi kuom ir kaip gyvena darbuotojai, organizacijos, nes žinau, ką reiškia komunikuoti Online ir kiek pastangų, motyvacijos ir žinių tam reikia.
Jei turite panašių klausimų - labai norėčiau pabendrauti, išgirsti. Susirašykime, juk tik bendravime gimsta sprendimai!
Jūsų darbuotojai - Jūsų brendo ambasadoriai - įtraukite juos!
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI
Ambasadorystė eina išvien ne tik verslo srityje – ja tiki ir mokslas!
ytauto Didžiojo universitete 2022 metais startavo naujas projektas – VDU dėstytojų ambasadorystė. Juo siekiama suburti universiteto dėstytojus prasmingoms, įdomioms ir įtraukiančioms veikloms: aktyvūs, entuziastingi projekto nariai susies ir skirtingose auditorijose ras bendrų taškų – įkvėps jas veikti bei kurti universitetą kartu. Apie ambasadorystės prasmę, galimybes, naudas, kitų ambasadorysčių patirtis ir sėkmingų idėjų gyvavimo formules kalbame su Indre Sekevičiene, VDU Marketingo ir komunikacijos departamento projektų vadove.
DaugiauAr verta būti aktyviam socialiniuose tinkluose?
Koks Jūsų komunikacijos socialiniuose tinkluose tikslas? Pastebiu tendenciją, kad žmonės pradėję komunikuoti socialiniuose tinkluose jaučiasi išsekę ir nebemotyvuoti to tęsti. Vis dažniau girdžiu klausimus: "Ar man verta būti socialiniuose tinkluose, ar tikrai turiu taip dažnai komunikuoti?" Reikia pripažinti, socialiniai tinklai vargina, ypatingai tuos, kurie ir taip turi ką veikti! Tad būti ar nebūti? Dalintis ar nesidalinti?
DaugiauVadovų komunikacija: ar vadovai Lietuvoje komunikuoja pakankamai?
Tyrimai rodo, kad net 82 % kandidatų labiau vertina ir pasitiki ta įmone, kurios vadovai yra aktyvūs socialinėje erdvėje. Vis dėl to, ant pirštų galima suskaičiuoti kiek aktyvių vadovų turime socialinėje erdvėje. Tai kodėl gi vadovų komunikacija yra svarbi?
Daugiau