Efektyvi komunikacija socialiniuose tinkluose: verta laužyti taisykles
orite įtraukti į socialinius tinklus savo darbuotojus? Patys komunikuojate? Šiame procese slypi daug iššūkių ir psichologinių momentų - apie tai kartu su Kamila Golod, terapinio koučingo specialistė, mentorė ir knygų autore, dalinomės "Verslo žinios" portale.
Klausimas, į kurį būtina atsakyti?!
Nusprendus vystyti savo asmeninį prekės ženklą socialiniuose tinkluose, pirmiausiai reikėtų pradėti nuo vieno paprasto klausimo: „Koks yra mano pagrindinis tikslas“? Dažniausias atsakymas, kurį tenka girdėti yra „Noriu didinti žinomumą
Turiu nuvilti, bet tai yra ne tikslas, o labiau abstraktus ir impulsyvus noras, kurio teikiamos motyvacijos užtenka tik labai trumpam laikui. Jeigu sau neįsivardinsite tikslo, komunikacija socialiniuose tinkluose bus labai chaotiška ir impulsyvi, taip pat bus sunku įvertinti progresą. Dėl šios priežasties didėja tikimybė nusivilti ir sustoti pusiaukelėje.
Mąstymo spąstai: nustokite lygintis su kitais
Daugelis, pradėdami komunikuoti ne apie asmenines, o profesines temas, kurį laiką stebi tos pačios srities atstovus ar konkurentus. Ši praktika yra gera prieš pradedant veiklą, tačiau galiausiai, žengus pirmuosius žingsnius, rekomenduoju nebesiblaškyti ir nesižvalgyti į kitus ir nekopijuoti.
Kiekvieno kelionė yra unikali, todėl lyginimasis su kitais nemotyvuoja, stabdo nuo progreso ir veda prie nepasitikėjimo savimi. Užuot lyginęsi su kitais, verčiau nukreipkite savo energiją į save.
Siūlau išsigryninti savo stiprybes, viziją, misiją, komunikacjos kryptį bei susitelkti tik į savo asmeninį progresą, išsikeltus tikslus ir turinio kūrimą.
Ar paisyti diktuojamų taisyklių?
Atsižvelkite į savo asmeninį ritmą. Jeigu iki šiol žinutes į socialinius tinklus rašydavote kartą per dvi savaites, o dabar tai stengiatės daryti kasdien – krūvis tikrai gali būti per didelis.
Noriu ar reikia?
Pastebėkite, kurį žodį dažniau vartojate motyvuodami save komunikuoti socialiniuose tinkluose: „noriu“ ar „reikia“? Jeigu atsakymas „reikia“ – beveik visais atvejais tik įsivelsite į lenktynes su kitais, kurios eikvos jūsų laiką, energiją ir didins nepasitikėjimą savimi.
Ir, svarbiausia, #komunikacija socaliniuose tinkluose - tai procesas, mėgaukimės juo!
// Visą straipsnį kviečiu skatyti "Verslo Žinios".
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI
Ar naudojate #AI (dirbtinį intelektą) #socialmedia turinio kūrimui?
Dirbtinis intelektas (AI) turinio kūrime: LinkedIn apklausa atskleidžia, kad didžioji dalis profesionalų jau integruoja AI į savo darbo procesus, o maža dalis dar nerado būdų, kaip pradėti. Tik nedidelė respondentų dalis išreiškia nepritarimą AI naudojimui. Įrašas gvildena, kaip AI pakeičia mūsų požiūrį į darbą, kūrybą ir profesinį tobulėjimą, bei kodėl svarbu prisitaikyti prie šių pokyčių.
DaugiauVadovų komunikacija socialinėse medijose: auditorija labai greitai užuodžia, kai jai meluoja
Žmonės, kurie kalba apie savo patirtis, sėkmes ir nesėkmes, atradimus ir kasdienybę darbe, įmonei kuria didesnę vertę nei skelbimai darbo paieškos portaluose. Daugeliui vadovaujančias pareigas užimančių lyderių būti matomiems ne tik savo kolektyvo, bet ir platesnės auditorijos yra nelengvas iššūkis. Tačiau tie, kurie ryžtasi žengti iš savo komforto zonos, pradeda pastebėti komunikavimo socialinėje erdvėje naudas.
DaugiauVadovų komunikacija: ar vadovai Lietuvoje komunikuoja pakankamai?
Tyrimai rodo, kad net 82 % kandidatų labiau vertina ir pasitiki ta įmone, kurios vadovai yra aktyvūs socialinėje erdvėje. Vis dėl to, ant pirštų galima suskaičiuoti kiek aktyvių vadovų turime socialinėje erdvėje. Tai kodėl gi vadovų komunikacija yra svarbi?
Daugiau