Efektyvi komunikacija socialiniuose tinkluose: verta laužyti taisykles
orite įtraukti į socialinius tinklus savo darbuotojus? Patys komunikuojate? Šiame procese slypi daug iššūkių ir psichologinių momentų - apie tai kartu su Kamila Golod, terapinio koučingo specialistė, mentorė ir knygų autore, dalinomės "Verslo žinios" portale.
Klausimas, į kurį būtina atsakyti?!
Nusprendus vystyti savo asmeninį prekės ženklą socialiniuose tinkluose, pirmiausiai reikėtų pradėti nuo vieno paprasto klausimo: „Koks yra mano pagrindinis tikslas“? Dažniausias atsakymas, kurį tenka girdėti yra „Noriu didinti žinomumą
Turiu nuvilti, bet tai yra ne tikslas, o labiau abstraktus ir impulsyvus noras, kurio teikiamos motyvacijos užtenka tik labai trumpam laikui. Jeigu sau neįsivardinsite tikslo, komunikacija socialiniuose tinkluose bus labai chaotiška ir impulsyvi, taip pat bus sunku įvertinti progresą. Dėl šios priežasties didėja tikimybė nusivilti ir sustoti pusiaukelėje.
Mąstymo spąstai: nustokite lygintis su kitais
Daugelis, pradėdami komunikuoti ne apie asmenines, o profesines temas, kurį laiką stebi tos pačios srities atstovus ar konkurentus. Ši praktika yra gera prieš pradedant veiklą, tačiau galiausiai, žengus pirmuosius žingsnius, rekomenduoju nebesiblaškyti ir nesižvalgyti į kitus ir nekopijuoti.
Kiekvieno kelionė yra unikali, todėl lyginimasis su kitais nemotyvuoja, stabdo nuo progreso ir veda prie nepasitikėjimo savimi. Užuot lyginęsi su kitais, verčiau nukreipkite savo energiją į save.
Siūlau išsigryninti savo stiprybes, viziją, misiją, komunikacjos kryptį bei susitelkti tik į savo asmeninį progresą, išsikeltus tikslus ir turinio kūrimą.
Ar paisyti diktuojamų taisyklių?
Atsižvelkite į savo asmeninį ritmą. Jeigu iki šiol žinutes į socialinius tinklus rašydavote kartą per dvi savaites, o dabar tai stengiatės daryti kasdien – krūvis tikrai gali būti per didelis.
Noriu ar reikia?
Pastebėkite, kurį žodį dažniau vartojate motyvuodami save komunikuoti socialiniuose tinkluose: „noriu“ ar „reikia“? Jeigu atsakymas „reikia“ – beveik visais atvejais tik įsivelsite į lenktynes su kitais, kurios eikvos jūsų laiką, energiją ir didins nepasitikėjimą savimi.
Ir, svarbiausia, #komunikacija socaliniuose tinkluose - tai procesas, mėgaukimės juo!
// Visą straipsnį kviečiu skatyti "Verslo Žinios".
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI
%20(1).jpg)
Asmeninis įvaizdis - kodėl tai svarbu kiekvienam?
Visi mes, norėdami to ar ne, nuolat kuriame savo brendą - reputaciją. Tai, ką žmonės apie Jus kalba ir galvoja, kaip Jus pristato kitiems ir yra Jūsų asmeninis brendas. Kitaip sakant, tai – Jūsų reputacija: patirtis, kokybė ir jausmai, kylantys susidūrus su Jumis.
Daugiau.jpg)
Kompanijos renkasi darbuotojus, turinčius stiprų asmeninį brendą!
Tai, kaip mes elgiamės, su kokiu požiūriu dirbame, kaip bendraujame su kolegomis ir kaip atsiliepiame apie savo įmonę – ir yra vieni pagrindinių bei svarbiausių pasirinkimų mūsų profesiniame kelyje. Šie pasirinkimai reprezentuoja asmeninį prekės ženklą ir lemia mūsų reputaciją bei ateities rezultatus. Mes kiekvienas savo buvimu, veiksmais, komunikacija suteikiame prasmę ne tik sau, bet ir kitiems. Taigi tenka pripažinti, jog kiekvieno darbuotojo asmeninė reputacija lemia ir visos įmonės reputaciją.
Daugiau
Vadovas pokyčių akivaizdoje: CEO ir socialiniai tinklai
Vadovai vis dažniau susiduria su iššūkiu prisitaikyti prie besikeičiančio technologijų ir komunikacijos pasaulio, o socialinės medijos tampa neatsiejama jų asmeninio ir profesinio augimo dalimi. Šiandien matome, kaip svarbu yra vadovams ne tik priimti naujoves, bet ir išlaikyti savo autentiškumą šiame procese. Kaip tai padaryti? Apie tai skaitykite daugiau.
Daugiau