Asmeninis įvaizdis - kodėl tai svarbu kiekvienam?
ai susiduriame su tikrai įdomiu reiškiniu, jį vis dažniau imame pastebėti ir savo aplinkoje. Ar ir Jums taip nutinka? Man – nuolat.
Nuo to laiko, kai pradėjau domėtis asmeniniu prekės ženklu (jau beveik 5 metus), kiekvieną dieną pastebiu, kokį svarbų vaidmenį jis vaidina plėtojant verslą, siekiant karjeros ar augant kaip lyderiui.
Tiesa ta, kad visi mes, norėdami to ar ne, nuolat kuriame savo brendą - reputaciją. Tai, ką žmonės apie Jus kalba ir galvoja, kaip Jus pristato kitiems ir yra Jūsų asmeninis brendas. Kitaip sakant, tai – Jūsų reputacija: patirtis, kokybė ir jausmai, kylantys susidūrus su Jumis.
Dažnai girdžiu teigiant, kad asmeninis brendingas yra savireklama, todėl gali būti aktualus tik ieškantiems naujo darbo ar tiems, kas nori išpopuliarėti. Su šia nuomone 100% nesutinku – juk asmeninio prekės ženklo vystymas skirtas kiekvienam, siekiančiam profesinio ir asmeninio augimo, norinčiam atskleisti savo asmenybę, turinčiam tikslų, plėtojančiam verslą ar dirbančiam komandoje.
Su asmeniniu brendingu mes susiduriame kiekvieną dieną, tarkim, net ir rinkdamiesi asmeninį sporto trenerį, kirpėją, parduotuvės konsultantą, kolegą. Ar kada susimąstėte, kodėl pasirinkote vieną ar kitą asmenį? Sutikite, kad perkrautoje darbo rinkoje yra daugybė tokių pat kompetentingų žmonių. Taigi kodėl turėtų pasirinkti būtent Jus?
Skirkite porą minučių ir paanalizuokite savo kasdienių pasirinkimų motyvus: pagalvokite, kodėl renkatės bendrauti ir dirbti su tam tikrais žmonėmis, ką jie Jums duoda, kodėl mūsų akyse vieni asmenys turi stipresnį įvaizdį negu kiti?
Asmeninis brendas kuriamas iš tam tikrų detalių, tokių kaip įvaizdis, kūno kalba, išreiškiamas rūpestis, kt. Taip suformuojamas įsivaizdavimas, kuriuo asmeniu pasitikėti galime labiausiai, kuris geriausiai patenkins mūsų poreikius ir galės būti naudingiausias.
Jei iškomunikuosite savo vertę, naudą, asmenybę ir ekspertiškumą, tikėtina, greičiau sulauksite kitų dėmesio, kuris Jus priartins prie Jūsų siekiamų tikslų.
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI
.jpg)
Ar verta būti aktyviam socialiniuose tinkluose?
Koks Jūsų komunikacijos socialiniuose tinkluose tikslas? Pastebiu tendenciją, kad žmonės pradėję komunikuoti socialiniuose tinkluose jaučiasi išsekę ir nebemotyvuoti to tęsti. Vis dažniau girdžiu klausimus: "Ar man verta būti socialiniuose tinkluose, ar tikrai turiu taip dažnai komunikuoti?" Reikia pripažinti, socialiniai tinklai vargina, ypatingai tuos, kurie ir taip turi ką veikti! Tad būti ar nebūti? Dalintis ar nesidalinti?
Daugiau
Asmeninis brendingas - nuo ko pradėti?
Norint identifikuoti savo brendą, svarbu atsakyti į klausimą “Kas aš esu?”, o dar tiksliau “Kas aš nesu?”
Daugiau.jpg)
LinkedIn - kaip užpildyti paskyrą ir pristatyti save šiame socialiniame tinkle?
LinkedIn yra išskirtinis socialinis tinklas, kuris suteikia plačias galimybes pristatyti Jūsų darbinę patirtį bei asmenybę. Kaip užpildyti paskyrą ir pristatyti save šiame socialiniame tinkle - apie tai skaitykite šiame įraše.
Daugiau