Asmeninis įvaizdis - kodėl tai svarbu kiekvienam?
ai susiduriame su tikrai įdomiu reiškiniu, jį vis dažniau imame pastebėti ir savo aplinkoje. Ar ir Jums taip nutinka? Man – nuolat.
Nuo to laiko, kai pradėjau domėtis asmeniniu prekės ženklu (jau beveik 5 metus), kiekvieną dieną pastebiu, kokį svarbų vaidmenį jis vaidina plėtojant verslą, siekiant karjeros ar augant kaip lyderiui.
Tiesa ta, kad visi mes, norėdami to ar ne, nuolat kuriame savo brendą - reputaciją. Tai, ką žmonės apie Jus kalba ir galvoja, kaip Jus pristato kitiems ir yra Jūsų asmeninis brendas. Kitaip sakant, tai – Jūsų reputacija: patirtis, kokybė ir jausmai, kylantys susidūrus su Jumis.
Dažnai girdžiu teigiant, kad asmeninis brendingas yra savireklama, todėl gali būti aktualus tik ieškantiems naujo darbo ar tiems, kas nori išpopuliarėti. Su šia nuomone 100% nesutinku – juk asmeninio prekės ženklo vystymas skirtas kiekvienam, siekiančiam profesinio ir asmeninio augimo, norinčiam atskleisti savo asmenybę, turinčiam tikslų, plėtojančiam verslą ar dirbančiam komandoje.
Su asmeniniu brendingu mes susiduriame kiekvieną dieną, tarkim, net ir rinkdamiesi asmeninį sporto trenerį, kirpėją, parduotuvės konsultantą, kolegą. Ar kada susimąstėte, kodėl pasirinkote vieną ar kitą asmenį? Sutikite, kad perkrautoje darbo rinkoje yra daugybė tokių pat kompetentingų žmonių. Taigi kodėl turėtų pasirinkti būtent Jus?
Skirkite porą minučių ir paanalizuokite savo kasdienių pasirinkimų motyvus: pagalvokite, kodėl renkatės bendrauti ir dirbti su tam tikrais žmonėmis, ką jie Jums duoda, kodėl mūsų akyse vieni asmenys turi stipresnį įvaizdį negu kiti?
Asmeninis brendas kuriamas iš tam tikrų detalių, tokių kaip įvaizdis, kūno kalba, išreiškiamas rūpestis, kt. Taip suformuojamas įsivaizdavimas, kuriuo asmeniu pasitikėti galime labiausiai, kuris geriausiai patenkins mūsų poreikius ir galės būti naudingiausias.
Jei iškomunikuosite savo vertę, naudą, asmenybę ir ekspertiškumą, tikėtina, greičiau sulauksite kitų dėmesio, kuris Jus priartins prie Jūsų siekiamų tikslų.
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI
.jpeg)
Vadovų komunikacija: ar vadovai Lietuvoje komunikuoja pakankamai?
Tyrimai rodo, kad net 82 % kandidatų labiau vertina ir pasitiki ta įmone, kurios vadovai yra aktyvūs socialinėje erdvėje. Vis dėl to, ant pirštų galima suskaičiuoti kiek aktyvių vadovų turime socialinėje erdvėje. Tai kodėl gi vadovų komunikacija yra svarbi?
Daugiau
#naujasstartas - Kaip pradėti komunikuoti socialiniuose tinkluose?
Mokymuose darbuotojams apie socialinių tinklų etiketą beveik visą laiką tenka išgirsti daugybę “kodėl ne” - socialiniai tinklai - mano asmeninė erdvė, aš neturiu laiko, nenoriu būti matomas, nenoriu dalintis man svarbiais dalykais, nematau jokios prasmės tai daryti. Žmonės, kurie iki šiol buvo neaktyvūs socialiniuose tinkluose, pradeda galvoti, kad komunikacija ne man, nes komunikuoti reikės kiekvieną dieną, o aš juk neturiu laiko. Aš visada kviečiu ieškoti viduriuko – komunikacija nebūtinai turi būti dažna. Kartais užtenka susitvarkyti savo profilį ir parašyti komentarą kolegai. Tam, kad būtų paprasčiau pateikiu tris žingsnius - etapus.
Daugiau.jpg)
Kompanijos renkasi darbuotojus, turinčius stiprų asmeninį brendą!
Tai, kaip mes elgiamės, su kokiu požiūriu dirbame, kaip bendraujame su kolegomis ir kaip atsiliepiame apie savo įmonę – ir yra vieni pagrindinių bei svarbiausių pasirinkimų mūsų profesiniame kelyje. Šie pasirinkimai reprezentuoja asmeninį prekės ženklą ir lemia mūsų reputaciją bei ateities rezultatus. Mes kiekvienas savo buvimu, veiksmais, komunikacija suteikiame prasmę ne tik sau, bet ir kitiems. Taigi tenka pripažinti, jog kiekvieno darbuotojo asmeninė reputacija lemia ir visos įmonės reputaciją.
Daugiau