Asmeninis brendingas - nuo ko pradėti?
smeninis brendingas - tai ne savireklama, o savęs, savo išskirtinių savybių, kompetencijų reprezentavimas, akcentuojant savo vertybes ir taip kuriant savo identitetą, reputaciją bei pridėtinę vertę. Labai mėgstu šį apibrėžimą pailiustruoti mano mėgstama Oscar Wild fraze “Būk savimi, visi kiti vaidmenys jau išdalinti”.
Autentiškumas - pamatinė ir auksinė asmeninio brendingo taisyklė. Dauguma mūsų bandome piešti “Idealaus Aš” portretą, vaizduojantį tai, kuom norėtume būti, kai, iš tiesų, reikėtų piešti "Tikrojo Aš” paveikslą, atspindintį unikalias žinias, vertingą elgesį. Taip, būtent "identifikavimas savęs" ir yra pats pirmiausias ir vienas svarbiausių žingsnių stiprinant asmeninį įvaizdį.
Norint identifikuoti savo brendą, svarbu atsakyti į klausimą “Kas aš esu?”, o dar tiksliau “Kas aš nesu?”.
Sakysite, tai paprasta? O aš manau, kad tai yra viena sunkiausių užduočių: pirma, todėl, kad pradėti yra visada nelengva, o antra, suprasti ir priimti save yra sudėtingiau nei išsakyti savo nuomonę apie kitus. Taigi jei norėsime judėti link savo tikslų, namų darbus, identifikuojant savo autentiškumą, išskirtinumą, pridėtinę vertę, atlikti bus būtina.
Tad ko gi paklausti savęs, kad atpažintume savo “Tikrąjį Aš”? Rekomenduoju 5 klausimų grupes:
1. Kokie 5 žodžiai mane geriausiai apibūdina ir kodėl? / Kuom esu unikalus?
2. Mano stipriosios savybės, išskirtiniai gebėjimai?
3. Mano reputacija? / Dėl ko žmonės dažniausiai kreipiasi į mane? / Kuom esu naudingas?
4. Mano vertybės?
5. Mano tolimesni tikslai (trumpalaikiai bei ilgalaikiai)?
Nesijaudinkite, jei iš karto nepavyks atsakyti į visus klausimus, neskubėkite, raskite tinkamą aplinką atsakymams apgalvoti, pasinaudokite naudingais įrankiais, pvz., ,,Minčių žemėlapiu”.
Kai atsakysite į šiuos klausimus, išdrįskite paklausti savo aplinkinių (tų, kurie aktyviai su jumis kontaktuoja šiame gyvenimo etape), o kaipgi jie mato Jus.
Asmeninio brendingo kelionėje svarbu pažvelgti į save objektyviai, kitų akimis, nes būtent tai, kaip Jus mato kiti, ką apie Jus kalba, ir yra Jūsų dabartinis brendas.
Kuo anksčiau Jūs sužinosite, kokia Jūsų reputacija kitų akyse, tuo greičiau galėsite atsakyti į klausimą, ar mano esama reputacija yra stipri. Jei Jūs save matote vienokį, bet kiti Jus mato kitame vaidmenyje, susimąstykite, kodėl taip yra: ar Jūs su kitais bendraudami būnate ne savimi, o gal Jūsų dabartiniai veiksmai, komunikacija, įvaizdis siunčia prieštaringą žinutę? Tokia analizė leidžia numatyti tolimesnius veiksmus: ką daryti, kaip komunikuoti, kad kiti priimtų Jus tokį, koks iš tikrųjų esate - Jūsų autentiškumą.
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI
Ar skirti dėmesį socialiniams tinklams vasarą?
Tokie socialiniai tinklai kaip #Instagram ir #Facebook puikiai tinka dalintis vasaros įspūdžiais, t.y. lengvesniam turiniui. #LinkedIn - situacija šiek tiek kitokia, juk šiame socialiniame tinkle rekomenduojame dalintis ekspertine informacija - tad kaip elgtis vasarą?
DaugiauLinkedIn - kaip užpildyti paskyrą ir pristatyti save šiame socialiniame tinkle?
LinkedIn yra išskirtinis socialinis tinklas, kuris suteikia plačias galimybes pristatyti Jūsų darbinę patirtį bei asmenybę. Kaip užpildyti paskyrą ir pristatyti save šiame socialiniame tinkle - apie tai skaitykite šiame įraše.
DaugiauNauja tendencija socialiniuose tinkluose: įmonės gręžiasi į savo talentus!
Socialinius tinklus daugelis esame pratę matyti kaip vieną iš bendravimo, laisvalaikio praleidimo kanalų, tačiau pastaruoju metu vis dažniau pastebima tendencija naudoti juos ir profesinėje srityje. Tai gali būti puiki platforma kurti ne tik savo, kaip tam tikros srities profesionalo įvaizdį, bet ir reprezentuoti įmonę, asmeniškai prisidėti prie jos sėkmės ir augimo.
Daugiau