Asmeninis brendingas - nuo ko pradėti?
smeninis brendingas - tai ne savireklama, o savęs, savo išskirtinių savybių, kompetencijų reprezentavimas, akcentuojant savo vertybes ir taip kuriant savo identitetą, reputaciją bei pridėtinę vertę. Labai mėgstu šį apibrėžimą pailiustruoti mano mėgstama Oscar Wild fraze “Būk savimi, visi kiti vaidmenys jau išdalinti”.
Autentiškumas - pamatinė ir auksinė asmeninio brendingo taisyklė. Dauguma mūsų bandome piešti “Idealaus Aš” portretą, vaizduojantį tai, kuom norėtume būti, kai, iš tiesų, reikėtų piešti "Tikrojo Aš” paveikslą, atspindintį unikalias žinias, vertingą elgesį. Taip, būtent "identifikavimas savęs" ir yra pats pirmiausias ir vienas svarbiausių žingsnių stiprinant asmeninį įvaizdį.
Norint identifikuoti savo brendą, svarbu atsakyti į klausimą “Kas aš esu?”, o dar tiksliau “Kas aš nesu?”.
Sakysite, tai paprasta? O aš manau, kad tai yra viena sunkiausių užduočių: pirma, todėl, kad pradėti yra visada nelengva, o antra, suprasti ir priimti save yra sudėtingiau nei išsakyti savo nuomonę apie kitus. Taigi jei norėsime judėti link savo tikslų, namų darbus, identifikuojant savo autentiškumą, išskirtinumą, pridėtinę vertę, atlikti bus būtina.
Tad ko gi paklausti savęs, kad atpažintume savo “Tikrąjį Aš”? Rekomenduoju 5 klausimų grupes:
1. Kokie 5 žodžiai mane geriausiai apibūdina ir kodėl? / Kuom esu unikalus?
2. Mano stipriosios savybės, išskirtiniai gebėjimai?
3. Mano reputacija? / Dėl ko žmonės dažniausiai kreipiasi į mane? / Kuom esu naudingas?
4. Mano vertybės?
5. Mano tolimesni tikslai (trumpalaikiai bei ilgalaikiai)?
Nesijaudinkite, jei iš karto nepavyks atsakyti į visus klausimus, neskubėkite, raskite tinkamą aplinką atsakymams apgalvoti, pasinaudokite naudingais įrankiais, pvz., ,,Minčių žemėlapiu”.
Kai atsakysite į šiuos klausimus, išdrįskite paklausti savo aplinkinių (tų, kurie aktyviai su jumis kontaktuoja šiame gyvenimo etape), o kaipgi jie mato Jus.
Asmeninio brendingo kelionėje svarbu pažvelgti į save objektyviai, kitų akimis, nes būtent tai, kaip Jus mato kiti, ką apie Jus kalba, ir yra Jūsų dabartinis brendas.
Kuo anksčiau Jūs sužinosite, kokia Jūsų reputacija kitų akyse, tuo greičiau galėsite atsakyti į klausimą, ar mano esama reputacija yra stipri. Jei Jūs save matote vienokį, bet kiti Jus mato kitame vaidmenyje, susimąstykite, kodėl taip yra: ar Jūs su kitais bendraudami būnate ne savimi, o gal Jūsų dabartiniai veiksmai, komunikacija, įvaizdis siunčia prieštaringą žinutę? Tokia analizė leidžia numatyti tolimesnius veiksmus: ką daryti, kaip komunikuoti, kad kiti priimtų Jus tokį, koks iš tikrųjų esate - Jūsų autentiškumą.
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI

Vadovas pokyčių akivaizdoje: CEO ir socialiniai tinklai
Vadovai vis dažniau susiduria su iššūkiu prisitaikyti prie besikeičiančio technologijų ir komunikacijos pasaulio, o socialinės medijos tampa neatsiejama jų asmeninio ir profesinio augimo dalimi. Šiandien matome, kaip svarbu yra vadovams ne tik priimti naujoves, bet ir išlaikyti savo autentiškumą šiame procese. Kaip tai padaryti? Apie tai skaitykite daugiau.
Daugiau.jpeg)
Vadovų komunikacija socialinėse medijose: auditorija labai greitai užuodžia, kai jai meluoja
Žmonės, kurie kalba apie savo patirtis, sėkmes ir nesėkmes, atradimus ir kasdienybę darbe, įmonei kuria didesnę vertę nei skelbimai darbo paieškos portaluose. Daugeliui vadovaujančias pareigas užimančių lyderių būti matomiems ne tik savo kolektyvo, bet ir platesnės auditorijos yra nelengvas iššūkis. Tačiau tie, kurie ryžtasi žengti iš savo komforto zonos, pradeda pastebėti komunikavimo socialinėje erdvėje naudas.
Daugiau.jpg)
Ar verta būti aktyviam socialiniuose tinkluose?
Koks Jūsų komunikacijos socialiniuose tinkluose tikslas? Pastebiu tendenciją, kad žmonės pradėję komunikuoti socialiniuose tinkluose jaučiasi išsekę ir nebemotyvuoti to tęsti. Vis dažniau girdžiu klausimus: "Ar man verta būti socialiniuose tinkluose, ar tikrai turiu taip dažnai komunikuoti?" Reikia pripažinti, socialiniai tinklai vargina, ypatingai tuos, kurie ir taip turi ką veikti! Tad būti ar nebūti? Dalintis ar nesidalinti?
Daugiau