Vadovas pokyčių akivaizdoje: CEO ir socialiniai tinklai
„Olga, man nepatinka socialiniai tinklai“, „Gaištu savo brangų laiką“ - girdžiu iš vadovo per mentorystės sesiją. Žaviuosi šiuo vadovu, nes matau, kiek savęs jis atiduoda, eidamas per pokytį. Girdžiu, kaip vertina ji komanda už jo rodomą pavyzdį ne tik offline, bet jau ir online. Priimti besikeičiantį technologijų ir komunikacijos pasaulį ir tuo pačiu išlikti lojaliam savo vertybėms - šiandien tampa tikru iššūkiu vadovams , ar sutinkate?
Kodėl Jūsų - vadovų buvimas #Online erdvėje yra svarbus?
Jūsų asmeninis prekės ženklas gali teigiamai paveikti ne tik organizacijos kultūrą, bet ir darbuotojų įsitraukimą. 2019 m. (Sousa ir kt. ) atliktas tyrimas parodė, kad vadovų įsitraukimas į socialines medijas yra reikšmingas organizacijos sėkmei.
Įkvėpimas Jūsų komandai?
Ir dar koks! Jūsų buvimas socialinėse medijose yra svarbus ne tik jums. Tai taip pat gali būti įkvėpimas jūsų komandai, pavyzdys, kaip būti matomiems ir aktyviems profesionalų bendruomenėje. Patikėkite, jūsų komanda su pasididžiavimu skaitys jūsų įžvalgas.
Networking (tinklaveika) galia?
Socialinės medijos yra puiki vieta ne tik dalintis žiniomis, bet ir bendrauti. Čia jūs galite plėsti savo profesionalų tinklą, atrasti naujų idėjų ir įžvalgų, kurios gali praversti jūsų verslui.
Nuo ko pradėti?
Pradėkite nuo paprastų žingsnių: susikurkite ir užpildykite savo profilį, pasekite jūsų ekosistemos žmones (komanda, kolegos, partneriai, bičiuliai). Jei dar nejauku dalintis savo mintimis ir atradimais, neskubėkite, pradėkite nuo palaikančių ar ekspertinių komentarų, ar jūsų organizacijos repost su jūsų trumpomis įžvalgomis. O dar sako padeda - mentorystės sesijos su manimi :)
Išlikti savimi?
Būtina! Kurkite autentišką asmeninį prekės ženklą, nesamdykite už jus rašančius, geriau pasinaudokite #AI pagalba, kad užvestų jus ant kelio (apie tai irgi su vadovais mokinamės). Jei jus gyvenime komanda mato aiškiai ir konkrečiai dėliojančius mintis, taip ir rašykite #socialmedia. Geriau trys jūsų autentiški sakiniai, nei nušlifuotas tekstas, kuriame skaitytojas negirdi jūsų ir aiškiai suvokia, kad rašote ne jūs.
Ar laukti Mūzos?
Tikriausiai, yra daugiau darbų, kurie jums nepatinka jūsų darbotvarkėje, bet juos darote? Ar reikia laukti, kol socialiniai.tinklai jums patiks? Manau, jei nepatiko, tai per daug ir neįsimylėsite, su laiku tik įžvelgsite pamatuojamą vertę, o kad tai įvyktų, tereikia nuoseklaus darbo, pvz. 45 min penktadieniais susipažinimui kas įvyko per savaitę- pvz. ką rašo jūsų komanda, sureagavimui į komentarus, pakvietimus, o gal net vienos kitos minties įgarsinimui #LinkedIn, #Facebook, o gal net #Instagram ar #Tiktok.
Jūs tikrai neprivalote tapti super aktyviu vartotoju, jei jūs jaučiate, kad to nenorite. Net patarčiau išjungti daugumą pranešimų (notification'ų), kad jūsų neblaškytų soc.tinklai.
Pabaigai
Jausmas, kad "Tai ne apie mane" yra labai normali ir reikalinga būsena, bet sutikite, kad dažnas pokytis iššaukią tokią reakciją. Kaip elgiasi lyderis pokyčių akivaizdoje, net jei viduje viskas verda? Palieku šį klausimą jums.
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI
%20copy.jpg)
Darbuotojų ambasadorystės ir komunikacijos socialiniuose tinkluose tendencijos 2023
Socialinių tinklų komunikacijoje matyti, kad įmonės vis labiau apjungia ir darbui kartu įtraukia personalo, rinkodaros ir komunikacijos skyrius. Ekspertai pataria į šią veiklą žvelgti laisviau, pavyzdžiui, turinys „LinkedIn“ tinkle neturėtų būti tik labai rimtas ir tik ekspertinis. Darbuotojai kurs vis daugiau autentiško turinio socialinėje erdvėje, tad įmonėms bus svarbu pagalvoti kaip apjungti ir nukreipti darbuotojus. Vis daugiau matysime komunikuojančių vadovų. Apie tai ir dar daugiau kviečiu skaityti išsamiau.
Daugiau.jpg)
Kompanijos renkasi darbuotojus, turinčius stiprų asmeninį brendą!
Tai, kaip mes elgiamės, su kokiu požiūriu dirbame, kaip bendraujame su kolegomis ir kaip atsiliepiame apie savo įmonę – ir yra vieni pagrindinių bei svarbiausių pasirinkimų mūsų profesiniame kelyje. Šie pasirinkimai reprezentuoja asmeninį prekės ženklą ir lemia mūsų reputaciją bei ateities rezultatus. Mes kiekvienas savo buvimu, veiksmais, komunikacija suteikiame prasmę ne tik sau, bet ir kitiems. Taigi tenka pripažinti, jog kiekvieno darbuotojo asmeninė reputacija lemia ir visos įmonės reputaciją.
Daugiau%20(1).jpeg)