#naujasstartas - Kaip pradėti komunikuoti socialiniuose tinkluose?
okymai persuko mano pasyvumą ir apatiją socialiniams tinklams 180 laipsnių.
Mokymuose darbuotojams apie socialinių tinklų etiketą beveik visą laiką tenka išgirsti daugybę “kodėl ne” - socialiniai tinklai - mano asmeninė erdvė, aš neturiu laiko, nenoriu būti matomas, nenoriu dalintis man svarbiais dalykais, nematau jokios prasmės tai daryti. Girdėta?
Viskas arba nieko – tai klaidinantis mąstymas, kuris įsuka daugelį iš mūsų.
Žmonės, kurie iki šiol buvo neaktyvūs socialiniuose tinkluose, pradeda galvoti, kad komunikacija ne man, nes komunikuoti reikės kiekvieną dieną, o aš juk neturiu laiko. Kitaip tariant žmogus nupiešia paveikslą max ir taip atranda daugybę kliūčių, pateisindamas asmeninius prieštaravimus.
Aš visada kviečiu ieškoti viduriuko – komunikacija nebūtinai turi būti dažna.
Kartais užtenka susitvarkyti savo profilį ir parašyti komentarą kolegai. Tam, kad būtų paprasčiau pateikiu tris žingsnius - etapus.
# 1 etapas – AUDITAS.
Šiame etape pradedame suprasti, kokį įspūdį apie mane, mano atstovaujamą įmonę susidaro žmonės, pažiūrėję į mano profilį. Paklausiame savęs - koks tas įspūdis? Ką apie mane sako mano aprašymas, skelbiamos žinutės, nuotraukos?
# 2 etapas – HIGIENA.
Kaip norite būti matomas - raktinis klausimas šiame etape. Jei reikia, atnaujinkite informaciją socialiniuose tinkluose – profilio nuotrauką, viršelio nuotrauką, aprašymą, pavadinimą.Būtų puiku, jei aiškiai pateiktumėte, kokią įmonę, organizaciją jūs atstovaujate. Tai padarykite visuose socialiniuose tinkluose – ne tiko ir bei
# 3 etapas – KOMUNIKACIJA.
Šį etapą suskirstykime į dvi sritis – "mini komunikacija" ir "komunikacija+".
"Mini komunikacija" – pradėkite skaityti ir domėtis, kuo dalinasi jūsų kolegos bei organizacija. Palaikykite jau komunikuojančius kolegas, kurkite santykį su jais, suteikite motyvacijos, pasidalinkite savo įžvalgomis. Net 87% žmonių (Ambasadorių akademija LinkedIn apklausa) sako, kad palaikymas suteikia motyvacijos dalintis savo mintimis.
"Komunikacija +" - Jūsų požiūrio kampas, asmenybė, ekspertiškumas - tai įdomu, dalinkitės.Svarbiausia, užsibrėžkite apčiuopiamą tikslą. Pvz.: pasidalinti vienu įrašu per dvi savaites. Tai bus jūsų autentiškas tikslas, jūsų tempu, kuris motyvuos ir suteiks teigiamų emocijų.
O aš noriu pasidžiaugti, kad mokymų “socialiniai tinklai reputacijai ir lyderystei auginti” metu dalyviai praeina pirmą ir antrą etapus, o kai kurie net spėja startuoti su mini komunikacija - puikus #naujasstartas!
O kaip jums sekasi su komunikacija socialiniuose tinkluose? Kokie jūsų “kodėl ne”? Beje ar esate atlikę higieną ir kituose soc.tinkluose, pvz. FB ar Instagrame?
//Su įkvėpimu Olga Kairienė
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI
Vadovų komunikacija socialinėse medijose: auditorija labai greitai užuodžia, kai jai meluoja
Žmonės, kurie kalba apie savo patirtis, sėkmes ir nesėkmes, atradimus ir kasdienybę darbe, įmonei kuria didesnę vertę nei skelbimai darbo paieškos portaluose. Daugeliui vadovaujančias pareigas užimančių lyderių būti matomiems ne tik savo kolektyvo, bet ir platesnės auditorijos yra nelengvas iššūkis. Tačiau tie, kurie ryžtasi žengti iš savo komforto zonos, pradeda pastebėti komunikavimo socialinėje erdvėje naudas.
DaugiauAr naudojate #AI (dirbtinį intelektą) #socialmedia turinio kūrimui?
Dirbtinis intelektas (AI) turinio kūrime: LinkedIn apklausa atskleidžia, kad didžioji dalis profesionalų jau integruoja AI į savo darbo procesus, o maža dalis dar nerado būdų, kaip pradėti. Tik nedidelė respondentų dalis išreiškia nepritarimą AI naudojimui. Įrašas gvildena, kaip AI pakeičia mūsų požiūrį į darbą, kūrybą ir profesinį tobulėjimą, bei kodėl svarbu prisitaikyti prie šių pokyčių.
DaugiauAsmeninis įvaizdis - kodėl tai svarbu kiekvienam?
Visi mes, norėdami to ar ne, nuolat kuriame savo brendą - reputaciją. Tai, ką žmonės apie Jus kalba ir galvoja, kaip Jus pristato kitiems ir yra Jūsų asmeninis brendas. Kitaip sakant, tai – Jūsų reputacija: patirtis, kokybė ir jausmai, kylantys susidūrus su Jumis.
Daugiau