Ar naudojate #AI (dirbtinį intelektą) #socialmedia turinio kūrimui?
aip praeitis ir ateitis susijungia per technologijas?
Neseniai klausiau savo LinkedIn auditorijos, ar naudojate #AI (dirbtinį intelektą) turinio kūrimui. Rezultatai (apklausoje sudalyvavo 107 respondentai) atskleidė tokią tendenciją👇
67% respondentų teigia, kad naudoja AI turinio kūrimui.
Sakyčiau, visai didelė dalis jūsų jau integruoja AI į savo darbo procesus. Šaunu!
7% respondentų nurodė, kad norėtų naudoti AI, bet nežino kaip.
Mentorystės sesijose apie #SocialMedia / #LinkedIn jau integruoju topikus "kaip naudoti AI, kad padėtų". Drąsiai kreipkitės, jei įdomu kaip.
Tik 2% apklaustųjų išreiškė nepritarimą ir nenorą naudoti AI.
Dalis manęs labai supranta tokį skeptiškumą ar susirūpinimą dėl autentiškumo, prasmės, bet......
Bet AI jau keičia žaidimo taisykles. Technologinis pokytis nėra naujas, tačiau AI įtaka yra unikali savo galimybe iš esmės keisti, kaip mes sukuriamė, bendraujame ir mąstome apie darbą bei kūrybą.
Pasakymas "Aš netikiu AI" (esu girdėjusi taip sakant) nieko nepakeis, tik atitolins nuo realybės. Šiandien mes esame akistatoje su technologiniu pokyčiu, kuris perbraižo mūsų atsakomybes, įpročius, kompetencijas, požiūrį. Ar prisitaikysime, ar priimsime, ar rizikuosime patapti istorijos dalimi?
AI galimybės yra beveik beribės, tačiau mūsų atsakomybė – rasti būdus, kaip šias technologijas panaudoti etiškai, atsakingai ir visų labui.
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI
.jpg)
Kompanijos renkasi darbuotojus, turinčius stiprų asmeninį brendą!
Tai, kaip mes elgiamės, su kokiu požiūriu dirbame, kaip bendraujame su kolegomis ir kaip atsiliepiame apie savo įmonę – ir yra vieni pagrindinių bei svarbiausių pasirinkimų mūsų profesiniame kelyje. Šie pasirinkimai reprezentuoja asmeninį prekės ženklą ir lemia mūsų reputaciją bei ateities rezultatus. Mes kiekvienas savo buvimu, veiksmais, komunikacija suteikiame prasmę ne tik sau, bet ir kitiems. Taigi tenka pripažinti, jog kiekvieno darbuotojo asmeninė reputacija lemia ir visos įmonės reputaciją.
Daugiau.jpeg)
Vadovų komunikacija: ar vadovai Lietuvoje komunikuoja pakankamai?
Tyrimai rodo, kad net 82 % kandidatų labiau vertina ir pasitiki ta įmone, kurios vadovai yra aktyvūs socialinėje erdvėje. Vis dėl to, ant pirštų galima suskaičiuoti kiek aktyvių vadovų turime socialinėje erdvėje. Tai kodėl gi vadovų komunikacija yra svarbi?
Daugiau%20copy.jpg)
Darbuotojų ambasadorystės ir komunikacijos socialiniuose tinkluose tendencijos 2023
Socialinių tinklų komunikacijoje matyti, kad įmonės vis labiau apjungia ir darbui kartu įtraukia personalo, rinkodaros ir komunikacijos skyrius. Ekspertai pataria į šią veiklą žvelgti laisviau, pavyzdžiui, turinys „LinkedIn“ tinkle neturėtų būti tik labai rimtas ir tik ekspertinis. Darbuotojai kurs vis daugiau autentiško turinio socialinėje erdvėje, tad įmonėms bus svarbu pagalvoti kaip apjungti ir nukreipti darbuotojus. Vis daugiau matysime komunikuojančių vadovų. Apie tai ir dar daugiau kviečiu skaityti išsamiau.
Daugiau