Ar verta būti aktyviam socialiniuose tinkluose?
į klausimą užduoda labai skirtingi žmonės – tiek komunikuojantys soc. tinkluose tik su savo artimiausia aplinka, tiek ieškantys naujų pažinčių žmonės, tiek besinaudojantys socialiniais tinklais kaip vienu iš profesinės komunikacijos įrankių ir pozicionuojantys save kaip atitinkamos srities ekspertai. Aišku viena – socialiniai tinklai yra populiarus komunikacijos šaltinis, o komunikuojančiųjų tikslai yra nevienodi.
„Koks Jūsų komunikacijos socialiniuose tinkluose tikslas?“

Neseniai atlikau apklausą ir į klausimą „Koks Jūsų komunikacijos socialiniuose tinkluose tikslas?“ gavau tokius atsakymus:
- 12% – ryšių užmezgimas / bendravimas;
- 17% – reklama;
- 21% – smagus laiko praleidimas;
- 21% – aktualios informacijos rinkimas;
- 29% – asmeninio prekės ženklo kūrimas.
Džiaugiuosi, kad vis daugiau žmonių rūpinasi savo asmeniniu prekės ženklu, bet net jei Jūsų tikslas – smagus laiko praleidimas ar aktualios informacijos rinkimas, neverta praleisti fakto, kad Jūsų draugai, pažįstami, kolegos kartais peržiūri Jūsų užpildytą informaciją ir ja remiantis susidaro nuomonę apie Jus. Todėl verta pasirūpinti, kad informacija apie Jus būtų aiški ir prieinama – būtinai užpildykite BIO Instagram‘e, ABOUT LinkedIn‘e ar Facebook'e.
Mano atlikta mini apklausa parodė, kad net 42 % respondentų nėra susitvarkę savo soc. tinklų paskyrų aprašymo.
Leiskite žmonėms Jus pažinti: ir kaip asmenybę, ir profesinėje veikloje!
Kita problema, kurią pastebiu pastaruoju metu – žmonės nepaskirsto prioritetų bei savo galimybių ir pradeda komunikuoti visuose įmanomuose socialiniuose tinkluose. Visada rekomenduoju pradėti nuo vieno socialinio tinklo – Jums artimiausio, to, kuriame rasite savo auditoriją. Ir tik tada, kai turėsite aiškų suvokimą, išlavintus įgūdžius ir suformuotus įpročius, kaip komunikuoti šiame kanale, imkitės kito.
Na, o kalbant apie komunikaciją, rekomenduoju, kad Jūsų profilis būtų gyvas.
Kaip tai padaryti? Nebūtina komunikuoti labai dažnai, jei nėra būtinybės sparčiai aktyvinti veiklą, o yra tik noras palaikyti sukurtą reputaciją arba tiesiog "pradėti". Pastebiu gana dažną klaidą arba, kitaip pavadinkime, į nesėkmę varančią situaciją -
jei anksčiau buvote tylus, o šiandien po tam tikrų ekspertų nuomonės nusprendėte, kad turite dalintis įrašais ar "storiais" kone kasdien - nenustebkite, jei greitu metu pajusite perdegimą ir norą viską mesti.
Ypatingai pradžioje pasirinkite tokį dažnumą, kuris Jums būtų priimtinas, o svarbiausia, dalinkitės vertingu turiniu!
Įsivaizduokite, kad Jūsų paskyra socialiniame tinkle yra tarsi Jūsų vizitinė kortelė!
Dažniausiai potencialus klientas, darbdavys ar Jūsų kolega jau būna peržiūrėjęs visą su Jumis susijusią informaciją Facebook‘e, Instagram‘e ar LinkedIn‘e ir susikūręs Jūsų portretą / įvaizdį.
Tad būti ar nebūti? Renkatės Jūs, o aš įkvepiu Jus priimti sąmoningą ir Jums tinkamiausią sprendimą.
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI

Komunikacijos apie žmones - niekada nebus per daug, jos gali būti tik per mažai!
Į darbo rinką ateina karta, kuriai nerūpi įmonės lozungai, deklaruojamos vertybės ar privalumai. Pirmiausia jie ieško informacijos apie žmones, kurie dirba organizacijoje, ir domisi, kaip jie ten jaučiasi. Tad žmonės, kurie kalba apie savo patirtis, sėkmes ir nesėkmes, atradimus ir kasdienybę darbe, dažnai įmonei kuria didesnę vertę nei skelbimai darbo paieškos portaluose.
Daugiau
Vadovas pokyčių akivaizdoje: CEO ir socialiniai tinklai
Vadovai vis dažniau susiduria su iššūkiu prisitaikyti prie besikeičiančio technologijų ir komunikacijos pasaulio, o socialinės medijos tampa neatsiejama jų asmeninio ir profesinio augimo dalimi. Šiandien matome, kaip svarbu yra vadovams ne tik priimti naujoves, bet ir išlaikyti savo autentiškumą šiame procese. Kaip tai padaryti? Apie tai skaitykite daugiau.
Daugiau%20(1).jpeg)
Ambasadorystė eina išvien ne tik verslo srityje – ja tiki ir mokslas!
ytauto Didžiojo universitete 2022 metais startavo naujas projektas – VDU dėstytojų ambasadorystė. Juo siekiama suburti universiteto dėstytojus prasmingoms, įdomioms ir įtraukiančioms veikloms: aktyvūs, entuziastingi projekto nariai susies ir skirtingose auditorijose ras bendrų taškų – įkvėps jas veikti bei kurti universitetą kartu. Apie ambasadorystės prasmę, galimybes, naudas, kitų ambasadorysčių patirtis ir sėkmingų idėjų gyvavimo formules kalbame su Indre Sekevičiene, VDU Marketingo ir komunikacijos departamento projektų vadove.
Daugiau