Ar verta būti aktyviam socialiniuose tinkluose?
į klausimą užduoda labai skirtingi žmonės – tiek komunikuojantys soc. tinkluose tik su savo artimiausia aplinka, tiek ieškantys naujų pažinčių žmonės, tiek besinaudojantys socialiniais tinklais kaip vienu iš profesinės komunikacijos įrankių ir pozicionuojantys save kaip atitinkamos srities ekspertai. Aišku viena – socialiniai tinklai yra populiarus komunikacijos šaltinis, o komunikuojančiųjų tikslai yra nevienodi.
„Koks Jūsų komunikacijos socialiniuose tinkluose tikslas?“

Neseniai atlikau apklausą ir į klausimą „Koks Jūsų komunikacijos socialiniuose tinkluose tikslas?“ gavau tokius atsakymus:
- 12% – ryšių užmezgimas / bendravimas;
- 17% – reklama;
- 21% – smagus laiko praleidimas;
- 21% – aktualios informacijos rinkimas;
- 29% – asmeninio prekės ženklo kūrimas.
Džiaugiuosi, kad vis daugiau žmonių rūpinasi savo asmeniniu prekės ženklu, bet net jei Jūsų tikslas – smagus laiko praleidimas ar aktualios informacijos rinkimas, neverta praleisti fakto, kad Jūsų draugai, pažįstami, kolegos kartais peržiūri Jūsų užpildytą informaciją ir ja remiantis susidaro nuomonę apie Jus. Todėl verta pasirūpinti, kad informacija apie Jus būtų aiški ir prieinama – būtinai užpildykite BIO Instagram‘e, ABOUT LinkedIn‘e ar Facebook'e.
Mano atlikta mini apklausa parodė, kad net 42 % respondentų nėra susitvarkę savo soc. tinklų paskyrų aprašymo.
Leiskite žmonėms Jus pažinti: ir kaip asmenybę, ir profesinėje veikloje!
Kita problema, kurią pastebiu pastaruoju metu – žmonės nepaskirsto prioritetų bei savo galimybių ir pradeda komunikuoti visuose įmanomuose socialiniuose tinkluose. Visada rekomenduoju pradėti nuo vieno socialinio tinklo – Jums artimiausio, to, kuriame rasite savo auditoriją. Ir tik tada, kai turėsite aiškų suvokimą, išlavintus įgūdžius ir suformuotus įpročius, kaip komunikuoti šiame kanale, imkitės kito.
Na, o kalbant apie komunikaciją, rekomenduoju, kad Jūsų profilis būtų gyvas.
Kaip tai padaryti? Nebūtina komunikuoti labai dažnai, jei nėra būtinybės sparčiai aktyvinti veiklą, o yra tik noras palaikyti sukurtą reputaciją arba tiesiog "pradėti". Pastebiu gana dažną klaidą arba, kitaip pavadinkime, į nesėkmę varančią situaciją -
jei anksčiau buvote tylus, o šiandien po tam tikrų ekspertų nuomonės nusprendėte, kad turite dalintis įrašais ar "storiais" kone kasdien - nenustebkite, jei greitu metu pajusite perdegimą ir norą viską mesti.
Ypatingai pradžioje pasirinkite tokį dažnumą, kuris Jums būtų priimtinas, o svarbiausia, dalinkitės vertingu turiniu!
Įsivaizduokite, kad Jūsų paskyra socialiniame tinkle yra tarsi Jūsų vizitinė kortelė!
Dažniausiai potencialus klientas, darbdavys ar Jūsų kolega jau būna peržiūrėjęs visą su Jumis susijusią informaciją Facebook‘e, Instagram‘e ar LinkedIn‘e ir susikūręs Jūsų portretą / įvaizdį.
Tad būti ar nebūti? Renkatės Jūs, o aš įkvepiu Jus priimti sąmoningą ir Jums tinkamiausią sprendimą.
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI
.jpeg)
Kodėl darbe nedžiugina nemokama kava?
Gallup 2020 m. atliktas tyrimas parodė, jog net 85% darbuotojų visame pasaulyje jaučiasi nemotyvuoti. Tiesą sakant, savo socialiniame burbule vis dažniau išgirstu, kad viskas darbe kaip ir gerai: nemokama kava yra, sausainis yra, net ir sveikatos draudimas yra, tačiau tai nebedžiugina ir nebemotyvuoja. Turbūt kyla du klausimai: kaip tuomet motyvuoti žmones ir kodėl tai yra taip svarbu?
Daugiau.jpg)
Ar skirti dėmesį socialiniams tinklams vasarą?
Tokie socialiniai tinklai kaip #Instagram ir #Facebook puikiai tinka dalintis vasaros įspūdžiais, t.y. lengvesniam turiniui. #LinkedIn - situacija šiek tiek kitokia, juk šiame socialiniame tinkle rekomenduojame dalintis ekspertine informacija - tad kaip elgtis vasarą?
Daugiau.jpeg)
Vadovų komunikacija: ar vadovai Lietuvoje komunikuoja pakankamai?
Tyrimai rodo, kad net 82 % kandidatų labiau vertina ir pasitiki ta įmone, kurios vadovai yra aktyvūs socialinėje erdvėje. Vis dėl to, ant pirštų galima suskaičiuoti kiek aktyvių vadovų turime socialinėje erdvėje. Tai kodėl gi vadovų komunikacija yra svarbi?
Daugiau