Kodėl darbe nedžiugina nemokama kava?
r nemokamos kavos darbuotojams jau nebeužtenka?
Gallup 2020 m. atliktas tyrimas parodė, jog net 85% darbuotojų visame pasaulyje jaučiasi nemotyvuoti. Tiesą sakant, savo socialiniame burbule vis dažniau išgirstu, kad viskas darbe kaip ir gerai: nemokama kava yra, sausainis yra, net ir sveikatos draudimas yra, tačiau tai nebedžiugina ir nebemotyvuoja.
Turbūt kyla du klausimai: kaip tuomet motyvuoti žmones ir kodėl tai yra taip svarbu?
Motyvuoti darbuotojai ne tik yra ženkliai produktyvesni (net 43%), linkę vienoje darbovietėje likti ilgą laiką, bet ir patiria mažiau streso. Pastebėta, kad kai įmonėje dirba žmonės, įsitraukę į įmonės veiklą, pelnas auga apie 20% daugiau nei tose darbovietėse, kuriose įsitraukimas yra žemas.
Nemokama kava ir užkandžiai nebeturi tokio stipraus efekto, kokį turėjo anksčiau . Kodėl? Nes tai greitai tapo norma daugelyje darboviečių. Tiesa, tokia motyvacijos forma vis dar veikia jauno amžiaus darbuotojams. Stebėtina, kad vos 7% kaip didžiausią motyvaciją paminėjo didesni atlyginimą.
Kaip motyvuoti darbuotojus ilgam laikui? Pati geriausia motyvacija yra būti pastebėtam ir pripažintam savo vadovų bei kolegų: taip sako 37% apklaustųjų. Padėkite žmonėms kurti savo #AsmeninįPrekėsŽenklą, atrasti savo stiprybes ir nišą, skatinkite domėtis tuo, kas jam įdomu ir padėkite darbuotojui augti‼️
💡Asmeninio prekės ženklo vystymas darbuotojui suteikia gerų emocijų, o darbdaviui - darbuotoją, kuris nestovi vietoje, yra produktyvus ir padeda kurti teigiamą įvaizdį apie įmonę. Tokiu būdu motyvuoti darbuotojus nusprendė tokios ir kompanijos kaip ,,MasterCard”, ,,Strabucks”, ,,Dell”, ,,Reebok”.
💡 Perduoti darbuotojams įmonės #SocialiniųTinklų paskyras, skatinti juos naudoti specifines grotažymes ar net rodyti savo ryto rutiną - tai tik maža dalis minėtų kompanijų pasirinktų strategijų.
💡,,Dell” darbuotojai, įsitraukę į asmeninio prekės ženklo vystymo programą, sako, kad užmezgė glaudesnius ryšius darbe, išaugo jų #Motyvacija ir #PasitikėjimasSavimi. Kodėl tai svarbu ir darbdaviui? Nes aplinkinius traukia asmenybės ir jų ekspertiškumas, o žmonės labiau linkę pasitikėti paprastu darbuotoju (54%) nei įmonės CEO (47%).
Į įmonės išorinę komunikaciją įtraukus savo darbuotojus galite ne tik padidinti įmonės žinomumą, pagerinti reputaciją, bet ir pritraukti talentų, nes žmonės renkasi žmones. Kava nepamaišys, tačiau jeigu tektų rinktis, sakyčiau, kad reikia investuoti į žmones - jie, be jokios abejonės, yra didžiausias kiekvienos įmonės turtas.
O kas darbe motyvuoja jus?
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI
LinkedIn - kaip užpildyti paskyrą ir pristatyti save šiame socialiniame tinkle?
LinkedIn yra išskirtinis socialinis tinklas, kuris suteikia plačias galimybes pristatyti Jūsų darbinę patirtį bei asmenybę. Kaip užpildyti paskyrą ir pristatyti save šiame socialiniame tinkle - apie tai skaitykite šiame įraše.
DaugiauEfektyvi komunikacija socialiniuose tinkluose: verta laužyti taisykles
Vis daugiau įmonių socialiniuose tinkluose bando papasakoti apie savo paslaugą ar prekę, pasidalinti kūryba, nuomone ar įžvalgomis. Tačiau aktyviau juose komunikuojantys susiduria su įvairiais iššūkiais, kurių, anot ekspertų, galima ir išvengti. Patyrę prekės ženklai didina išteklius komunikacijai socialiniuose tinkluose, nes tai vieta, kur galima priminti apie save klientui.
DaugiauKomunikacijos apie žmones - niekada nebus per daug, jos gali būti tik per mažai!
Į darbo rinką ateina karta, kuriai nerūpi įmonės lozungai, deklaruojamos vertybės ar privalumai. Pirmiausia jie ieško informacijos apie žmones, kurie dirba organizacijoje, ir domisi, kaip jie ten jaučiasi. Tad žmonės, kurie kalba apie savo patirtis, sėkmes ir nesėkmes, atradimus ir kasdienybę darbe, dažnai įmonei kuria didesnę vertę nei skelbimai darbo paieškos portaluose.
Daugiau