Kodėl darbe nedžiugina nemokama kava?
r nemokamos kavos darbuotojams jau nebeužtenka?
Gallup 2020 m. atliktas tyrimas parodė, jog net 85% darbuotojų visame pasaulyje jaučiasi nemotyvuoti. Tiesą sakant, savo socialiniame burbule vis dažniau išgirstu, kad viskas darbe kaip ir gerai: nemokama kava yra, sausainis yra, net ir sveikatos draudimas yra, tačiau tai nebedžiugina ir nebemotyvuoja.
Turbūt kyla du klausimai: kaip tuomet motyvuoti žmones ir kodėl tai yra taip svarbu?
Motyvuoti darbuotojai ne tik yra ženkliai produktyvesni (net 43%), linkę vienoje darbovietėje likti ilgą laiką, bet ir patiria mažiau streso. Pastebėta, kad kai įmonėje dirba žmonės, įsitraukę į įmonės veiklą, pelnas auga apie 20% daugiau nei tose darbovietėse, kuriose įsitraukimas yra žemas.
Nemokama kava ir užkandžiai nebeturi tokio stipraus efekto, kokį turėjo anksčiau . Kodėl? Nes tai greitai tapo norma daugelyje darboviečių. Tiesa, tokia motyvacijos forma vis dar veikia jauno amžiaus darbuotojams. Stebėtina, kad vos 7% kaip didžiausią motyvaciją paminėjo didesni atlyginimą.
Kaip motyvuoti darbuotojus ilgam laikui? Pati geriausia motyvacija yra būti pastebėtam ir pripažintam savo vadovų bei kolegų: taip sako 37% apklaustųjų. Padėkite žmonėms kurti savo #AsmeninįPrekėsŽenklą, atrasti savo stiprybes ir nišą, skatinkite domėtis tuo, kas jam įdomu ir padėkite darbuotojui augti‼️
💡Asmeninio prekės ženklo vystymas darbuotojui suteikia gerų emocijų, o darbdaviui - darbuotoją, kuris nestovi vietoje, yra produktyvus ir padeda kurti teigiamą įvaizdį apie įmonę. Tokiu būdu motyvuoti darbuotojus nusprendė tokios ir kompanijos kaip ,,MasterCard”, ,,Strabucks”, ,,Dell”, ,,Reebok”.
💡 Perduoti darbuotojams įmonės #SocialiniųTinklų paskyras, skatinti juos naudoti specifines grotažymes ar net rodyti savo ryto rutiną - tai tik maža dalis minėtų kompanijų pasirinktų strategijų.
💡,,Dell” darbuotojai, įsitraukę į asmeninio prekės ženklo vystymo programą, sako, kad užmezgė glaudesnius ryšius darbe, išaugo jų #Motyvacija ir #PasitikėjimasSavimi. Kodėl tai svarbu ir darbdaviui? Nes aplinkinius traukia asmenybės ir jų ekspertiškumas, o žmonės labiau linkę pasitikėti paprastu darbuotoju (54%) nei įmonės CEO (47%).
Į įmonės išorinę komunikaciją įtraukus savo darbuotojus galite ne tik padidinti įmonės žinomumą, pagerinti reputaciją, bet ir pritraukti talentų, nes žmonės renkasi žmones. Kava nepamaišys, tačiau jeigu tektų rinktis, sakyčiau, kad reikia investuoti į žmones - jie, be jokios abejonės, yra didžiausias kiekvienos įmonės turtas.
O kas darbe motyvuoja jus?
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI

#naujasstartas - Kaip pradėti komunikuoti socialiniuose tinkluose?
Mokymuose darbuotojams apie socialinių tinklų etiketą beveik visą laiką tenka išgirsti daugybę “kodėl ne” - socialiniai tinklai - mano asmeninė erdvė, aš neturiu laiko, nenoriu būti matomas, nenoriu dalintis man svarbiais dalykais, nematau jokios prasmės tai daryti. Žmonės, kurie iki šiol buvo neaktyvūs socialiniuose tinkluose, pradeda galvoti, kad komunikacija ne man, nes komunikuoti reikės kiekvieną dieną, o aš juk neturiu laiko. Aš visada kviečiu ieškoti viduriuko – komunikacija nebūtinai turi būti dažna. Kartais užtenka susitvarkyti savo profilį ir parašyti komentarą kolegai. Tam, kad būtų paprasčiau pateikiu tris žingsnius - etapus.
Daugiau%20copy.jpg)
Darbuotojų ambasadorystės ir komunikacijos socialiniuose tinkluose tendencijos 2023
Socialinių tinklų komunikacijoje matyti, kad įmonės vis labiau apjungia ir darbui kartu įtraukia personalo, rinkodaros ir komunikacijos skyrius. Ekspertai pataria į šią veiklą žvelgti laisviau, pavyzdžiui, turinys „LinkedIn“ tinkle neturėtų būti tik labai rimtas ir tik ekspertinis. Darbuotojai kurs vis daugiau autentiško turinio socialinėje erdvėje, tad įmonėms bus svarbu pagalvoti kaip apjungti ir nukreipti darbuotojus. Vis daugiau matysime komunikuojančių vadovų. Apie tai ir dar daugiau kviečiu skaityti išsamiau.
Daugiau
Vadovas pokyčių akivaizdoje: CEO ir socialiniai tinklai
Vadovai vis dažniau susiduria su iššūkiu prisitaikyti prie besikeičiančio technologijų ir komunikacijos pasaulio, o socialinės medijos tampa neatsiejama jų asmeninio ir profesinio augimo dalimi. Šiandien matome, kaip svarbu yra vadovams ne tik priimti naujoves, bet ir išlaikyti savo autentiškumą šiame procese. Kaip tai padaryti? Apie tai skaitykite daugiau.
Daugiau