Asmeninio įvaizdžio (brendo) tendencijos 2020 metų
auji metai visada sudomina ir naujomis tendencijomis įvairiose srityse. Mane, kaip asmeninio prekės ženklo (personal branding) specialistę, domina būtent ši sritis. Tad pasidomėjau, kokios asmeninio brendingo tendencijos bus aktualiausios 2020 metais. Ir žinote, kas įdomiausia?!
Viena iš tendencijų yra ta, kad asmeninis brendingas taps dar svarbesnis nei bet kada!
Pirmiausia todėl, kad vis daugiau darbdavių, rinkdamiesi darbuotojus, naudojasi socialiniais tinklais. Remiantis „CareerBuilder“ apklausa, net 70% darbdavių ieško kandidatų socialiniuose tinkluose, o 48% jų pasidomi, kaip esami darbuotojai ten pristato save.
Be to, vis labiau populiarėja laisvai samdomi darbuotojai. „The Gig Economy“ autorė Diane Mulcahy prognozuoja, kad 2020 metais freelanceriai sudarys 43% JAV darbo jėgos. Todėl tinkamas savęs pristatymas kas esame ir ką darome, kuria mūsų reputaciją ir išskiria iš kitų.
Ir dar vienas faktas, kodėl asmeninis brendingas taps dar svarbesnis nei bet kada anksčiau, turėtų itin sudominti įmonių vadovus.
Darbuotojų asmeninė reputacija vis labiau atspindi darbdavio reputaciją. Kaip "Forbes" rašo Caroline Castrillon, vadovai turėtų skatinti darbuotojus kurti stiprius asmeninius prekės ženklus, nes tai naudinga pačiai įmonei.
Pavyzdžiui, kai darbuotojas atstovauja įmonei konferencijose ar kitokiuose profesiniuose renginiuose, jis ne tik parodo save, bet ir atspindi organizaciją, kurią atstovauja. Puiki darbuotojų reputacija ir stiprus asmeninis brendas gali padėti įmonei įgyti naujų klientų ir išlaikyti esamus.
O kaip jūs planuojate stiprinti asmeninį įvaizdį 2020 metais?
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI
.jpg)
Kompanijos renkasi darbuotojus, turinčius stiprų asmeninį brendą!
Tai, kaip mes elgiamės, su kokiu požiūriu dirbame, kaip bendraujame su kolegomis ir kaip atsiliepiame apie savo įmonę – ir yra vieni pagrindinių bei svarbiausių pasirinkimų mūsų profesiniame kelyje. Šie pasirinkimai reprezentuoja asmeninį prekės ženklą ir lemia mūsų reputaciją bei ateities rezultatus. Mes kiekvienas savo buvimu, veiksmais, komunikacija suteikiame prasmę ne tik sau, bet ir kitiems. Taigi tenka pripažinti, jog kiekvieno darbuotojo asmeninė reputacija lemia ir visos įmonės reputaciją.
Daugiau.jpeg)
Vadovų komunikacija socialinėse medijose: auditorija labai greitai užuodžia, kai jai meluoja
Žmonės, kurie kalba apie savo patirtis, sėkmes ir nesėkmes, atradimus ir kasdienybę darbe, įmonei kuria didesnę vertę nei skelbimai darbo paieškos portaluose. Daugeliui vadovaujančias pareigas užimančių lyderių būti matomiems ne tik savo kolektyvo, bet ir platesnės auditorijos yra nelengvas iššūkis. Tačiau tie, kurie ryžtasi žengti iš savo komforto zonos, pradeda pastebėti komunikavimo socialinėje erdvėje naudas.
Daugiau.jpeg)
Nauja tendencija socialiniuose tinkluose: įmonės gręžiasi į savo talentus!
Socialinius tinklus daugelis esame pratę matyti kaip vieną iš bendravimo, laisvalaikio praleidimo kanalų, tačiau pastaruoju metu vis dažniau pastebima tendencija naudoti juos ir profesinėje srityje. Tai gali būti puiki platforma kurti ne tik savo, kaip tam tikros srities profesionalo įvaizdį, bet ir reprezentuoti įmonę, asmeniškai prisidėti prie jos sėkmės ir augimo.
Daugiau