Asmeninio įvaizdžio (brendo) tendencijos 2020 metų
auji metai visada sudomina ir naujomis tendencijomis įvairiose srityse. Mane, kaip asmeninio prekės ženklo (personal branding) specialistę, domina būtent ši sritis. Tad pasidomėjau, kokios asmeninio brendingo tendencijos bus aktualiausios 2020 metais. Ir žinote, kas įdomiausia?!
Viena iš tendencijų yra ta, kad asmeninis brendingas taps dar svarbesnis nei bet kada!
Pirmiausia todėl, kad vis daugiau darbdavių, rinkdamiesi darbuotojus, naudojasi socialiniais tinklais. Remiantis „CareerBuilder“ apklausa, net 70% darbdavių ieško kandidatų socialiniuose tinkluose, o 48% jų pasidomi, kaip esami darbuotojai ten pristato save.
Be to, vis labiau populiarėja laisvai samdomi darbuotojai. „The Gig Economy“ autorė Diane Mulcahy prognozuoja, kad 2020 metais freelanceriai sudarys 43% JAV darbo jėgos. Todėl tinkamas savęs pristatymas kas esame ir ką darome, kuria mūsų reputaciją ir išskiria iš kitų.
Ir dar vienas faktas, kodėl asmeninis brendingas taps dar svarbesnis nei bet kada anksčiau, turėtų itin sudominti įmonių vadovus.
Darbuotojų asmeninė reputacija vis labiau atspindi darbdavio reputaciją. Kaip "Forbes" rašo Caroline Castrillon, vadovai turėtų skatinti darbuotojus kurti stiprius asmeninius prekės ženklus, nes tai naudinga pačiai įmonei.
Pavyzdžiui, kai darbuotojas atstovauja įmonei konferencijose ar kitokiuose profesiniuose renginiuose, jis ne tik parodo save, bet ir atspindi organizaciją, kurią atstovauja. Puiki darbuotojų reputacija ir stiprus asmeninis brendas gali padėti įmonei įgyti naujų klientų ir išlaikyti esamus.
O kaip jūs planuojate stiprinti asmeninį įvaizdį 2020 metais?
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI
Asmeninis įvaizdis - kodėl tai svarbu kiekvienam?
Visi mes, norėdami to ar ne, nuolat kuriame savo brendą - reputaciją. Tai, ką žmonės apie Jus kalba ir galvoja, kaip Jus pristato kitiems ir yra Jūsų asmeninis brendas. Kitaip sakant, tai – Jūsų reputacija: patirtis, kokybė ir jausmai, kylantys susidūrus su Jumis.
DaugiauVadovų komunikacija: ar vadovai Lietuvoje komunikuoja pakankamai?
Tyrimai rodo, kad net 82 % kandidatų labiau vertina ir pasitiki ta įmone, kurios vadovai yra aktyvūs socialinėje erdvėje. Vis dėl to, ant pirštų galima suskaičiuoti kiek aktyvių vadovų turime socialinėje erdvėje. Tai kodėl gi vadovų komunikacija yra svarbi?
DaugiauNauja tendencija socialiniuose tinkluose: įmonės gręžiasi į savo talentus!
Socialinius tinklus daugelis esame pratę matyti kaip vieną iš bendravimo, laisvalaikio praleidimo kanalų, tačiau pastaruoju metu vis dažniau pastebima tendencija naudoti juos ir profesinėje srityje. Tai gali būti puiki platforma kurti ne tik savo, kaip tam tikros srities profesionalo įvaizdį, bet ir reprezentuoti įmonę, asmeniškai prisidėti prie jos sėkmės ir augimo.
Daugiau