Kompanijos renkasi darbuotojus, turinčius stiprų asmeninį brendą!
Ar kada teko susimąstyti, kaip pasikeistų mūsų profesinis gyvenimas, jei savo veiksmus imtume vertinti vadovo akimis? Štai mano mėgstamoje knygoje “Work Rules” apie kompanijos "Google" vidinę politiką ir požiūrį pabrėžiama:
„One of my hopes in writing this book is that anyone reading it starts thinking of themselves as a founder. Maybe not of an entire company, but the founder of a team, a family, a culture. The fundamental lesson from Google‘s experience is that you must first choose whether you want to be a founder or an employee. It‘s not a question of literal ownership. It‘s a question of attitude“.*
Štai tokie stiprūs žodžiai, keliantys požiūrio ir atsakomybės klausimą apie savo vaidmenį bei veiksmus, geriausiai apibūdina asmeninio prekės ženklo reikšmę.
Tai, kaip mes elgiamės, su kokiu požiūriu dirbame, kaip bendraujame su kolegomis ir kaip atsiliepiame apie savo įmonę – ir yra vieni pagrindinių bei svarbiausių pasirinkimų mūsų profesiniame kelyje.
Šie pasirinkimai reprezentuoja asmeninį prekės ženklą ir lemia mūsų reputaciją bei ateities rezultatus. Jei siekiame profesinių aukštumų, jei turime planų tapti vadovais, bet mūsų elgesys yra prieštaringas, kelias į sėkmę gali būti itin vingiuotas, tikėtina, netgi neįmanomas.
Šiais laikais ne tik įmonės, bet ir patys darbuotojai renkasi, kur ir su kuo dirbti. Manau, esate ne kartą girdėję apie tūkstantmečio kartą – amžių sandūroje gimusiems jaunuoliams itin aktualu jaustis svarbiais įmonės gyvenime, įžvelgti prasmę. Svarbą ir prasmę darbe be kita ko jiems suteikia žmonės: vadovas - autoritetas, profesionalūs kolegos. Štai mano vyras pasidalino jam darbe pasakytu komplimentu: “O, geras, mačiau tavo TEDx pranešimą – nerealu, kad turiu tokį kolegą”.
Mes kiekvienas savo buvimu, veiksmais, komunikacija suteikiame prasmę ne tik sau, bet ir kitiems. Taigi tenka pripažinti, jog kiekvieno darbuotojo asmeninė reputacija lemia ir visos įmonės reputaciją.
Norisi palinkėti, kad ką bedarydami, kur bedirbdami, mes žvelgtume į viską vadovo-lyderio-įkūrėjo akimis. Sėkmingą savo asmeninę asmeninio brendingo kelionę pradėsime tik tuomet, kai mums tai nuoširdžiai rūpės. Tokie pokyčiai, be abejonės, bus naudingi ir mums, ir mūsų aplinkai. Čia laimi visi, todėl tikrai verta pabandyti.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
* „Viena mano svajonių rašant šią knygą yra paskatinti jos skaitytojus mąstyti apie save, kaip apie įkūrėją. Galbūt ne kaip apie visos kompanijos, tačiau bent jau kaip apie savo komandos, šeimos, kultūros įkūrėją. Pagrindinė iš Google patirties išmokta pamoka yra ta, kad pirma turite pasirinkti, ar norite būti įkūrėju, ar darbuotoju. Tai nėra tikrosios nuosavybės klausimas. Tai daugiau – požiūrio klausimas“.
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI
Ar verta būti aktyviam socialiniuose tinkluose?
Koks Jūsų komunikacijos socialiniuose tinkluose tikslas? Pastebiu tendenciją, kad žmonės pradėję komunikuoti socialiniuose tinkluose jaučiasi išsekę ir nebemotyvuoti to tęsti. Vis dažniau girdžiu klausimus: "Ar man verta būti socialiniuose tinkluose, ar tikrai turiu taip dažnai komunikuoti?" Reikia pripažinti, socialiniai tinklai vargina, ypatingai tuos, kurie ir taip turi ką veikti! Tad būti ar nebūti? Dalintis ar nesidalinti?
DaugiauAsmeninis brendingas - nuo ko pradėti?
Norint identifikuoti savo brendą, svarbu atsakyti į klausimą “Kas aš esu?”, o dar tiksliau “Kas aš nesu?”
DaugiauKomunikacijos apie žmones - niekada nebus per daug, jos gali būti tik per mažai!
Į darbo rinką ateina karta, kuriai nerūpi įmonės lozungai, deklaruojamos vertybės ar privalumai. Pirmiausia jie ieško informacijos apie žmones, kurie dirba organizacijoje, ir domisi, kaip jie ten jaučiasi. Tad žmonės, kurie kalba apie savo patirtis, sėkmes ir nesėkmes, atradimus ir kasdienybę darbe, dažnai įmonei kuria didesnę vertę nei skelbimai darbo paieškos portaluose.
Daugiau