Vadovų komunikacija socialinėse medijose: auditorija labai greitai užuodžia, kai jai meluoja
iuo metu, kai rinkoje didžiulė konkurencija, visada laimi tie, kurie yra matomi ir nuosekliai formuoja patikimo darbdavio įvaizdį. Bendraudama su įmonių personalo specialistais moteris girdi jų įžvalgas, kad į darbo rinką ateina karta, kuriai nerūpi įmonės lozungai, deklaruojamos vertybės ar privalumai. Pirmiausia jie ieško informacijos apie žmones, kurie dirba organizacijoje, ir domisi, kaip jie ten jaučiasi.
Žmonės, kurie kalba apie savo patirtis, sėkmes ir nesėkmes, atradimus ir kasdienybę darbe, dažnai įmonei kuria didesnę vertę nei skelbimai darbo paieškos portaluose. Ilgalaikėje perspektyvoje tokia komunikacija stiprina įmonės reputaciją ir patrauklaus darbdavio įvaizdį.
Formuoti asmeninį prekės ženklą yra svarbu ne tik socialinėje erdvėje. Įmonės ambasadorių, o ypač vadovų, komunikacija labai svarbi ir kompanijos viduje. Tyrimai atskleidžia, kad net 70 proc. apklaustųjų nurodo, jog organiškas vadovo bendravimas turi įtakos jų produktyvumui, taip pat leidžia jaustis svarbiems ir vertinamiems.
Nors daugeliui gali atrodyti, kad tokia komunikacija yra inertiška, tik labai retas vadovas gali to pasiekti be pastangų. Dažniausiai už sėkmingos vadovo ar ambasadorių komunikacijos įmonės viduje ir išorėje slypi daug nematomo darbo: sudėliota prekės ženklo strategija, apgalvotas tonas ir priemonės, kuriomis galima pasiekti kuo daugiau tikslinės auditorijos. „Tiesa, stebuklingo recepto nėra. Jeigu yra strategija – puiku, tačiau ją kuriant nereiktų pamiršti skaidrumo, atvirumo bei nuoširdumo. Auditorija labai greitai pajaučia, kai jai meluoja. Tad užuot bandžius pasirodyti šauniems, reikėtų gerai išanalizuoti savo stiprybes bei silpnybes ir nebijoti būti žmogiškiems.
Įmonei nusprendus eiti ambasadorystės keliu visada rekomenduojama pradėti nuo vadovo: jei stengiatės stiprinti išorinę komunikaciją savo versle, vadovas turėtų būti pavyzdžiu. Jeigu jis nesidalija kompanijos sėkme ar iššūkiais, nesistebėkite, kad to nedarys ir darbuotojai.
Pirmieji žingsniai gali būti nelengvi. Reikia laiko perprasti naują sferą. „Visada rekomenduoju nebijoti parodyti ne tik profesinių, bet ir asmeninių savybių. Nuolat klausytis tik apie iššūkius, pasiekimus ar ketvirčio tikslus pabosta, todėl vietoj verslo temų galima dalintis ir savo karjeros keliu, rekomenduoti gerą knygą ar filmą.
Efektyvi vadovų komunikacija socialinėje erdvėje padeda ne tik pritraukti darbuotojų ar partnerių, prisideda prie įmonės įvaizdžio stiprinimo, bet ir užkerta kelią „povandeninėms srovėms“, gandams ar apkalboms.
Daugiau kviečiu skaityti Delfi
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI
%20(1).jpeg)
%20(1).jpeg)
Ambasadorystė eina išvien ne tik verslo srityje – ja tiki ir mokslas!
ytauto Didžiojo universitete 2022 metais startavo naujas projektas – VDU dėstytojų ambasadorystė. Juo siekiama suburti universiteto dėstytojus prasmingoms, įdomioms ir įtraukiančioms veikloms: aktyvūs, entuziastingi projekto nariai susies ir skirtingose auditorijose ras bendrų taškų – įkvėps jas veikti bei kurti universitetą kartu. Apie ambasadorystės prasmę, galimybes, naudas, kitų ambasadorysčių patirtis ir sėkmingų idėjų gyvavimo formules kalbame su Indre Sekevičiene, VDU Marketingo ir komunikacijos departamento projektų vadove.
Daugiau.jpeg)
Efektyvi komunikacija socialiniuose tinkluose: verta laužyti taisykles
Vis daugiau įmonių socialiniuose tinkluose bando papasakoti apie savo paslaugą ar prekę, pasidalinti kūryba, nuomone ar įžvalgomis. Tačiau aktyviau juose komunikuojantys susiduria su įvairiais iššūkiais, kurių, anot ekspertų, galima ir išvengti. Patyrę prekės ženklai didina išteklius komunikacijai socialiniuose tinkluose, nes tai vieta, kur galima priminti apie save klientui.
Daugiau