Ar vadovai Lietuvoje pakankamai dirba su savo asmeniniu prekės ženklu? Tyrimai rodo, kad net 82 % kandidatų labiau vertina ir pasitiki ta įmone, kurios vadovai yra aktyvūs socialinėje erdvėje. Deja, pasikalbėjus su vadovais, tenka girdėti, kad laiko socialinams tinklams neranda dažnas iš jų, juk laukia daug kitų prioritetinių darbų. Labai džiaugiuosi mūsų pokalbiu su profesionalia Aurelija Astrauskė bei charizmatiška Viktorija Cijunskyte aktualia tema - #vadovųkomunikacija už ir prieš!
Spustelėdami „Sutinku“ sutinkate, kad jūsų įrenginyje būtų saugomi slapukai tam, kad užtikrintume Jums sklandesnį naršymą svetainėje bei galėtume analizuoti svetainės naudojimą. Norėdami sužinoti daugiau informacijos, peržiūrėkite mūsų PRIVATUMO POLITIKĄ.